Unlimited Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en bil! Dermed ville jeg "hocke" meg opp med skjerm og dvd spiller inni bilen! Hvilken type bør jeg kjøpe? Hvor kan jeg da finne noe billig go god Takk Endret 18. januar 2007 av Unlimited Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Lilliput hos komplett. ca 800 for en 7" widescreen skjerm... Veldig allright skjerm... Edit: Skjermen koster ca 800 ikke ca 80 Endret 18. januar 2007 av Arntsen Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 takk hva skal jeg søke etter for å finne en del skjermer som jeg kan velge mellom? har ikke funnet noe på nettet (dårlig søking altså!) Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Du kan f.eks bruke hardware sin prisguide. Søk på 7" og så sjekker du at de har "støtte" eller hva man kan kalle det for 12v (ikke 220 som er vanlig i stikk kontakt) komplett.no og søk lilliput. Der vil du finne de minste skjermene de har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå