Gå til innhold

Utfordring til Divxdude

laaknor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-28 13:09, skrev Elf_:

Fikk annen apache versjon enn deg jeg når jeg sjekket

apache 1.3.23

mod_ssl 2.8.7

OpenSSL 0.9.6

edit: ser jeg bruker annen ip enn deg, også mens jeg bruker 62.92.76.6 så bruker du 217.8.139.173 lurer på hvorfor jeg fikk den jeg fikk på min dns sjekk, noen som har noen fornuftig forklaring der? begge går til
bare at min må overføres først

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Elf_ på 2002-11-28 13:25 ]</font>

globelan.net og http://www.globelan.net er to forskjellige maskiner......

Lenke til kommentar

Se bak deg nå!

Dere vet ikke hva slags metoder jeg bruker får å komme fram til username og password. Så det er ingen mening å spekulere på hva jeg bruker. Jeg forteller dere framgangsmåten når jeg er ferdig med å hacke meg inn på den siden.

I am very close the answer now!!

Forresten, hvordan dere ligger andre an? Har dere kommet langt på denne siden??

Lenke til kommentar

Til alle som lurer på hva hacking er:

Den ultimate lær-å-hack-siden

Du lærer kanskje ikke å bli verdens beste hacker, men dere får litt videre syn, og litt innsikt i hva det går i.

Til de som mener dette er patetisk (les:Ronin:

Vel... Jeg synes det er morsomt, og det er det nok andre som gjør også. Smaken er delt. Noen liker fotball, noen liker sjakk, noen spiller spill, og noen hacker sider man har lov å hacke.

Men takk for tilbakemeldingen. Nå vet vi litt om hva de andre på forumet tenker.

Lenke til kommentar

noen som prøver seg på noen andre porter, gitt......

[13:43:03] --psyBNC- Thu Nov 28 13:43:45 :connect from kvalabekkur.ifi.uio.no

-

[13:43:03] --psyBNC- Thu Nov 28 13:43:45 :Lost Connection from kvalabekkur.ifi.uio.no ()

-

[13:44:11] --psyBNC- Thu Nov 28 13:44:52 :connect from kvalabekkur.ifi.uio.no

-

[13:44:11] --psyBNC- Thu Nov 28 13:44:52 :Lost Connection from kvalabekkur.ifi.uio.no ()

Det er port 143...... *går glatt igjennom firewallen på skolen*

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 13:42, skrev venomzorg:

divxdude: sitter du og gjøre noe? jobber du med det? eller bare lar du et program o.l. gjøre allt for deg? -_-

nope, i am working with it. Jeg har kanskje noen programmer som hjelper meg, men jeg lover deg at det er mye mekk!! I promise you my friend!!

Lenke til kommentar

Åpent for alle å prøve å h4qx0re? Eller bare divxdudz0r? :smile:

Admin: Dere kan ikke si dette er på kanten.. Tror selv på fri informasjonsflyt, og kan ikke se at dette er på kanten i det hele tatt, med tanke på at admin ber om det selv :smile:

(..I bunn og grunn er hacking/cracking lovlig vil jeg si.)

Lenke til kommentar

Jeg må si at divxdude (og flere andre) ikke har så store kunnskapene som de burde ha for å prøve å komme seg inn......

Liten anbefaling; sjekk hvordan sikkerheten på htaccess'en er i min første post....... (men ingen forteller løsningen før divxdude er ferdig....)

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på er hvorvidt en firewall som feks Norton Personal Firewall 2003 ville klare seg mot slike halvamatør-angrep (no offense :wink:) som disse i denne tråden.

Noen som vet?

Grunnen til at jeg spør er at jeg fra tid til annen får beskjed om at noe eller noen har prøvd seg på / undersøkt maskina mi, og selv om jeg ikke akkurat blir så redd av den grunn, kan man jo spørre seg om hvor bra en software brannmur til tusenlappen egentlig er?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 14:11, skrev mbst:

En ting jeg lurer på er hvorvidt en firewall som feks Norton Personal Firewall 2003 ville klare seg mot slike halvamatør-angrep (no offense :wink:) som disse i denne tråden.

Noen som vet?

Grunnen til at jeg spør er at jeg fra tid til annen får beskjed om at noe eller noen har prøvd seg på / undersøkt maskina mi, og selv om jeg ikke akkurat blir så redd av den grunn, kan man jo spørre seg om hvor bra en software brannmur til tusenlappen egentlig er?

Disse angrepene er bruteforce på en webserver, mens de angrepene du gjerne får er bare port-scanning av *mange* IPer etter f.eks. IIS webservere som kan infiseres.......

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...