Gå til innhold

Utfordring til Divxdude


laaknor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-28 12:43, skrev laaknor:

Er bare å prøve seg, hvir man trur at man greier det.......



Siden står på en 1Mbit SDSL......



Det er jeg som eier server'n den står på...... noe mer er det vel ikke å si om den saken. Noen som vil ha noe mer *bevis* så er det bare å spørre om det...... (men jeg gir ikke bort root-tilgang hvis noen måtte mene det er den eneste måten å bevise det :razz: )


 

*Kremt* jeg som eier linja... stas med hackerangrep 24/7 :razz: lykke til med bruteforce divxdude...

Lenke til kommentar

"Hacker /n./1. A person who enjoys exploring the details of programmable systems and how to stretch their capabilities, as opposed to most users, who prefer to learn only the minimum necessary. 2. One who programs enthusiastically (even obsessively) or who enjoys programming rather than just theorizing about programming. 3. A person capable of appreciating hack value. 4. A person who is good at programming quickly. 5. An expert at a particular program, or one who frequently does work using it or on it; as in `a Unix hacker'. (Definitions 1 through 5 are correlated, and people who fit them congregate.) 6. An expert or enthusiast of any kind. One might be an astronomy hacker, for example. 7. One who enjoys the intellectual challenge of creatively overcoming or circumventing limitations."

 

Noen som har noen linker til sider om hacking eller hacke progs??

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-28 13:59, skrev Shrike:

personlig tror jeg ikke divxdude har en dritt peiling


 

Quote:


Den 2002-11-28 14:01, skrev klure:

Han bør i alle fall klare det nå snart, hvis ikke har han bæsja kraftig på leggen...


 

Quote:


Den 2002-11-28 16:59, skrev SirHartge:

Jeg må bare le og le av divxdude. Finner du ingen how2hack for denne serveren?


 

Deilig når andre allerede har skrevet ned det man selv vil skrive ned. AOL, mao. :smile:

Lenke til kommentar

KOM IGJEN "HACKERE"! !

Er mange som er kjepphøye her. Det kan godt hende at dere har en god grunn for å være det, hvis dere sitter inne med kunnskapen.

 

Tipper det er en lett nøtt, for noen... men gå inn. Kom forbi passord + forandre fremsiden! Ikke gjør noen annen skade! KJØR PÅ!

 

Kan si såpass at det er en IIS 5.0 server på en ADSL linje.

 

http://knutz.no-ip.com

 

 

 

 

ps: jeg har ikke peil på sikkerhet. Just for fun!:)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-28 16:31, skrev Henriko^:

Quote:


Den 2002-11-28 12:43, skrev laaknor:

Er bare å prøve seg, hvir man trur at man greier det.......



Siden står på en 1Mbit SDSL......



Det er jeg som eier server'n den står på...... noe mer er det vel ikke å si om den saken. Noen som vil ha noe mer *bevis* så er det bare å spørre om det...... (men jeg gir ikke bort root-tilgang hvis noen måtte mene det er den eneste måten å bevise det :razz: )


 

*Kremt* jeg som eier linja... stas med hackerangrep 24/7 :razz: lykke til med bruteforce divxdude...

 

 

Du får vel greie deg med litt dårligere hastighet på DC'en noen dager, dah Henrik =)

 

Jeg trur nok divxdude gir seg rimelig fort når han finner ut at det er litt vanskeligere å hacke server'n enn han trudde....... Er bare å si i fra her når du gir deg divxdude, så skal jeg komme med løsningen til deg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...