Deceiver Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg kjøpte Creative Zen Vision:M i oktober, og ble meget fornøyd med den etter å ha krangla med en iPod i to år. Her om dagen skulle jeg slå av mp3'en etter jeg trente, men den ville ikke skru seg av. Jeg tenkte ikke noe mer over det, og la den bare fra meg. Dagen etter var den slått seg av, og nå får jeg den ikke på igjen uansett hva jeg gjør. Jeg har trykket "reset"-knappen under, men ingenting skjer. Jeg har behandlet den bra, så det er ingen grunn til at dette skulle skje. Jeg skal tilbake der jeg kjøpte den for å klage til helga. Noen som har opplevd det samme med denne type mp3-spiller? Må si at jeg er ganske skuffa. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det har skjedd med meg og.. prøvd å sette den iladeren.. dataen?? min også bare skrudde seg av.. men fikk ny på garantien.. Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Ja, og det funker heller ikke.. Får ny på garantien, men det kan jo skje igjen siden det har skjedd deg også.. kanskje det er noe feil med den. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 At det er en feil med den er godt mulig, men tviler på at du opplever det en gang til det er en super spiller.. Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Hope not.. ganske surt egentlig! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvaslags trening er det snakk om? Jogging? Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Spinning og roing. Og jeg har den i sånn "veskesak" som man kan henge på buksa, så den blir ikke kasta rundt under treninga. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 det er en super spiller.. 7747640[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 det er en super spiller.. 7747640[/snapback] Helt enig 7773282[/snapback] Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå