Ustedalen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Må oppdatere dette litt. Mange av bandene dere har nevnt har jeg hørt om, men takk for at dere tar dere tid til å nevne dem. Jeg har skaffet meg en del plater i det siste. Jeg skaffet meg Ihsahn - The Adversary. En helt grei plate, men ikke helt min form for musikk. Karakter: 3 Etter det skaffet jeg meg Satyricon - Nemesis Devina. Fantastisk plate må jeg si. Dette er formen for black metal jeg virkelig liker, og platen er gjennomspilt mange ganger. Karakter: 6 Så fikk jeg Keep Of Kalessin - Armada i posten i går. En plate med fantastisk riffing og vokalen er helt rå. Jeg får frysninger når jeg hører platen. Allikevel føler jeg at det er en god del gjentagelser igjennom albumet. Karakter: 5/6 I dag dukket Windir - 1184 opp i postkassa. Jeg har ikke hørt så utrolig mye på denne cden, allikevel høres denne virkelig flott ut. Karakter: 5 Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Så disse karakterene går maks opp til 6 går jeg utifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå