hdanielsen64 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hey Når jeg bruker send/receive funksjonen i Outlook får jeg blåskjerm og "physcial memory dump". Deretter rebooter pcen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Bluescreenen er der i ca et sekund, så jeg klarer ikke lese alt som står der.... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Sett på at maskinen ikke skal reeboote når blåskjermen kommer, så notterer du ned feilmelding Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Sett på at maskinen ikke skal reeboote når blåskjermen kommer, så notterer du ned feilmelding 7747733[/snapback] Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Er ikke helt sikker på om det er dette, du kan se her; høyere klik på kontroll panel > egenskaper > gå til avansert tabben > start up and recovery (heter det på engelsk) > settings > under "system failuer" tar du ved haken på "automatisk omstart". Beklager for litt norsk-engelsk, men håper du forsto det. Endret 19. januar 2007 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå