santana Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 smeller i kjeven når jeg åpner munnen uavhengig om jeg spiser eller ikke. Det er utrolig ubehagelig og ekkelt. har hatt dette i noen år men aldri spurt lege om hva eller hvorfor. Noen ganger smerter det voldsomt rundt øret "som om øret holder på å falle av" det er utrolig vondt. da kan jeg ikke være borti øret eller røre på meg til det går over. skikkelig smertefult. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har du prøvd å åpne munnen lengre enn det er normalt mulig? Det gjorde jeg en gang, har et knekk-ledd-sak helt bakerst hvis jeg åpner munnen svært mye. Du burde nok undersøke det hvis du får svært vondt, kan være noen sener som er slitt. Lenke til kommentar
santana Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Har du prøvd å åpne munnen lengre enn det er normalt mulig? Det gjorde jeg en gang, har et knekk-ledd-sak helt bakerst hvis jeg åpner munnen svært mye. Du burde nok undersøke det hvis du får svært vondt, kan være noen sener som er slitt. 7746855[/snapback] klarer ikke åpne den mer enn det som er normalt for min munn en lege konstanterte en gang at min hodepine kunne stamme fra kjeven men mer ble ikke sagt eller gjordt hverken med kjeven eller hodepinen sukk Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kjevesmelling ja, det kjenner jeg til + alle mine kamerater Får det ofte når jeg spiser, spesielt når jeg eter kebab, + jeg kan få det bare ved å bevege underkjeven fram og tilbake, men smerter i ørene har jeg aldri fått. Høres merkelig ut Avogtil smeller det skikkelig for å si det sånn, men ikke sånn at det gjør vondt i hodet/ørene. Mulig du har noe på/ved kjeven som gnager i hjernebarken Det som jeg opplever som uønsket med kjevesmellene er at de avogtil låser seg etter jeg har gjespet eller skal til å tygge over kebaben, da må jeg bevege den til ene siden med hånden for å få lukket den igjen. Har og vurdert å gå til legen med det, men så lenge den funker 95% av tiden satser jeg på at det går bra Men virker som du har fått en kraftig utgave av kjevesmelling Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg smeller i kjeven på høyre side dersom jeg beveger den sidelengs, legen sa at forklaringen var at jeg hadde ledd som gikk litt lengre enn vanlig på den siden, eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå