Melfacion Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Har endelig begynt å få et oppsett jeg er fornøyd med rundt TVen min, bortsett i fra en liten ting. Nemlig de forbaskede ledningene. Uansett hva man gjør så blir det jo bare kaos... Så jeg lurer da på om noen har erfaringer med trådløse kontroller til de eldre spillkonsollene (fra N64 / Dreamcast og bakover) Kom over følgende sett til SNESen; http://www.playmessiah.com/products/snes.htm , men har ingen erfaringer med Messiah fra før. noen som har erfaringer med disse? Priser spiller egentlig ikke så stor rolle, men om noen vet om rimeligere alternativer (og kanskje tilogmed norske nettbutikker) så er det selvfølgelig å foretrekke. Konsollene jeg er ute etter tips til er: NES SNES N64 SEGA MASTER SYSTEM SEGA MEGADRIVE SEGA DREAMCAST NINTENDO GAMECUBE i alle fall de jeg ser herfra, og de jeg hovedsaklig ønker å ha tilkoblet TVen til enhver tid edit: ble såpass overbevist om at messiah er good stuff, at jeg bestilte stort sett alt de har å tilby ny "NES" konsoll med trådløse kontrollere + trådløse SNES kontrollere + forhåndsbestilling på wireless arcadestick + masse småfjas kommer tilbake med erfaringer... Endret 17. januar 2007 av Melfacion Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vel, til GCN kan du jo kjøpe en wavebird .. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 takker... noen tips til hvor man får tak i det og? ville i utgangspunktet gått for play.com, men de var "out of stock" Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Fikk tak i wavebird på elkjøp, men syntes da 500 kr var litt stivt for så gammelt utstyr... i alle fall i og med at de ikke engang selger gamecube spill der lengre... Så det blei bare en på meg i første omgang. Noen som vet om billigere steder? Og jeg er forøvrig fortsatt interessert i kontrollere til de tidligere nevnte konsollene. (og venter fortsatt i spenning på NEX konsollen min) Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Da har jeg endelig mottatt en pakke fra Amerika, og innholdet skuffet ikke De trådløse kontrollerne (til både NES og SNES) er veldig følsomme, men det er en tilvenningssak. NEX konsollen er helt konge. Så vidt større enn en spillkasett, bruker 9V strømadapter (samme som NES og SNES bruker) og har innebygget trådløs støtte som støtter inntil 4 kontrollere. Alle spill jeg har testet har fungert på første forsøk uansett hvor vriene de var å få til å virke i den gamle NES'en Arcade-sticken er stor, kraftig og solid bygget. Den tåler juling og har fått kjørt seg kraftig på "Gun Smoke" i helga. Det eneste jeg har å utsette er at på den TVen jeg testet den på fikk jeg svart-hvitt bilde, men det er nok pga NTSC signalene som ikke var støttet på den gamle TVen. Har ikke fått testet den hjemme ennå. Bilder kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå