Jack_Daniels Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ok itunes er fucket 2k, hater mediamonkey, og winamppluginen min funker ikke, hvordan skal jeg få musikk inn på ipoden min nå? skal ut å reise i morgen trenger musikk! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Bare av nysjerrighet. Hva er galt med Mediamonkey? Alle jeg vet om som har prøvd det, elsker det. Selv er jeg blitt avhengig av det . Sorry for off topic. Og ja, Itunes er ikke populær her heller XD Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har du prøvd å reinstallere iTunes, eller laste ned en annen versjon? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Har du prøvd å reinstallere iTunes, eller laste ned en annen versjon? 7747241[/snapback] klart det mr.einstein! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvorfor komme med slik sarkasme? Han prøver kun å hjelpe deg. Da du sier at Itunes er "fucket 2k" forteller det ingen ting om dine ferdigheter/hva du eventuelt hadde prøvd fra før. Hvis det er så viktig for deg å få musikk inn på Ipoden, hvorfor ikke ha en litt annen innstilling, og prøve? Eventuelt med Mediamonkey. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Eller som jeg nevnte i den andre posten din som er HELT lik, Ephpod... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå