Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Underdog: Kjører i Blinde Sjanger: Rap Album: "Med stor U" Utstyr: Innspilt i Underdog Studio( /hjemmestudio ). Reason til beat og Cubase SX3 for innspilling og miks (på Krypton Sound Planet). Ymse plugins på stemme i miksen. SE kondensatormikrofon og Yamaha 01V96. Mastret hos Multimaster. Kommentar: Dette er en sololåt av "Murre" hvor han går litt dypere enn mye annet på demoen. Alt er skrevet av "Murre", mens refrenget er fremført av "Salla". Spesielt andre verset er vi svært fornøyd med. Denne går vel kanskje for å være hiten blant folk flest. Kjører i Blinde Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 For min del høres det ut som en blanding mellom Klovner i Kamp og Ravi, tolk det som du vil. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hm, syntes dette var fett nok jeg as. Men refrenget, ahh. Vet ikke hva jeg skal si jeg. De høye tonene der, huff. Beaten var feit og jeg liker teksten. Endel fine flows her og der, og jeg får tendenser til frysninger ett par ganger. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Fælt refreng. OK gitarklimpring, men de høye tonene var litt i overkant. Heeelt grei tekst og ræppern flower til tider ålreit. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Nok en gang ern flott sang fra "Underdog" Dette tyder bra.. Stå på vidre, har ingen spesiell kritikk å gi på låten da den falt i smak hos meg, kanskje refrenger var litt ekkelt til tider, men ellers var det veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå