Brian Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det mest stilrene og cleane kabinettet jeg vet om er DETTE som jeg forøvrig bruker akkurat nå. Ser enda bedre ut i virkeligheten, og de blå diodene skaper en godt helhetsinntrykk. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 12.5kg, er ikke det litt mye da? 7792321[/snapback] 5mm tykke plater. ikke 4mm tykke plater som jeg sa lengre opp i tråden. Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 syntes det var fett jeg. For de som ikke liker logoene så kan jo de fjernes med aceton eller noe annet. hadde kjøpt det for 2000kr. Nå har jeg Cooler Master Cavalier 3 (svart) og veldig fornøyd, byttet ut viften i fronten med engang, og kjøpte med et vindu. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Var stillig med det svarte og røde vifter..passet godt sammen men dette er selvsagt bare bling bling og det er selve navnet som gjør at dette greiene koster så pass mye.. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 dette tror jeg blir mitt framtidige kabinett http://www.thermaltake.com/product/Chassis.../ve7000bws.asp# 7752441[/snapback] Det er et utrolig stilig kabinett. Lekkert. Men jeg tror jeg hadde valgt varianten uten vindu i dør. Selv om jeg er blitt vant til mitt 6277B fra Lian Li som har vindu i døra. Er litt kult på kvelden når ASUS logoen og Zalman vifta på gfx lyser opp i pen LED. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå