chil Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Zalman Fatal1ty http://www.hardware.no/lanseringsguide/pro...productId=60746 liker egentlig ikke neon og glorete.. Men dette var stilrent og Utrolig pent..bare synn med den syke syke prisen.. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Aj, Aj! Skikkelig stilig kabinett!. Utrolig trist med den prisen ja, men det koster å være kar. Dessuten vil man jo ha kabinett for noen år fremover. Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 min bror har en slik en. kjøpe op shg.no for 2 uker siden eller noe slikt den er helt sjukt pen bli nesten sjalu hver gang du ser på den det er kun et minus med den PRIIS :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det var stilig ja. Hadde man kunne fått kjøpt det uten alt det Fatal1ty-merkene og logoene på hadde jeg allerede bestilt et eksemplar! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nei LianLi som er sakene, hater lys i pcen og sjønner ikke hvorfor folk synes det er kult, jeg har lys i taket og en lampe her ved skrivebordet og det holder i massevis. De klistremerkene som er trykt over hele greia er jo skamstygge også. Og aldri i verden om jeg hadde kjøpt det til den prisen Dette er skjønnheten: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...7BUSB&mcat=c432 Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Zalman kassa ser ok ut, bortsett fra at den er fullstendig tagga istykker. Peneste kabinettet for øyeblikket - etter min mening - er dette. Og så fort jeg blir lvl 70 (om et par uker), så skal jeg flytte hardwaren min over i ett. Det står ikke oppført noen priser på det på prisguiden her på hardware, men jeg vet at databutikken har de inne. Jeg fikk mitt for 2 dager siden. ( http://www.databutikken.com/no/default.asp...oduct=SILTJ09BL ) ( http://www.databutikken.com/no/default.asp...oduct=SILTJ09BL ) Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 nja, peneste kabbinettet (mener jeg) er CM Stacker 830, og eneste kabbiset som er nevnt og er billigere er LianLi kabbinettet (hmm, hadde ikke helt fårestilt meg at LianLi ble "billig" alternativet) Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Faktisk er jeg veldig skuffet over hvor lite inovative kabinetter som finnes på markedet for tiden. Du har de stilrene, men akk så tradisjonelle som lian li (har et selv) også har vi bling bling kabinettene som kommer i flere former men alltid med masse billig jugel og lys. Det jeg savner er de som kan "kombinere" dette. Stilfulle og elegante, men med mindre tradisjonelle former og materialer. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Huff så stygt, det er jo skrevet et stygt nick over hele kabinettet! Ødeleger jo hele! Hadde aldri betalt 3k for et kabinett med noen andre sitt nick... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nja... skeptisk... jeg syns ikke fatal1ty kabinettet er så pent jeg ass... syns egentlig at det er ganske stygt, og med den prisen? aj aj aj.. nei... Den blir knust av ThermalTake Kandalf når som helst Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nja... skeptisk... jeg syns ikke fatal1ty kabinettet er så pent jeg ass... syns egentlig at det er ganske stygt, og med den prisen? aj aj aj.. nei... Den blir knust av ThermalTake Kandalf når som helst 7749256[/snapback] Haha, good point! Blir i allefall knust av et v1000b Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Woah, fett kabinett! Hadde man fjernet all skriften, klistermerkene etc. hadde kabinettet vært killer Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Woah, fett kabinett!Hadde man fjernet all skriften, klistermerkene etc. hadde kabinettet vært killer 7749417[/snapback] Jepp, jeg har en følelse av at de dreit seg loddrett ut når de betaler for å sette på de nickene som ødelegger hele kabinettet. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det kabinettet er forferdelig! Liker det overhode ikke, nei takk gi oss Lian Li. Lenke til kommentar
asle Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 synest ikke noen av kabinettene over var noe serlig jeg Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kunne vel brukt både et slikt eller gjerne et Lian Li...til akvarium... Lenke til kommentar
frohan2000 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Zalman kassa ser ok ut, bortsett fra at den er fullstendig tagga istykker. Peneste kabinettet for øyeblikket - etter min mening - er dette. Og så fort jeg blir lvl 70 (om et par uker), så skal jeg flytte hardwaren min over i ett. Det står ikke oppført noen priser på det på prisguiden her på hardware, men jeg vet at databutikken har de inne. Jeg fikk mitt for 2 dager siden. Veldig blank og øde finish på den, du kan få noen AMD klistremerker av meg om du vil.. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 dette tror jeg blir mitt framtidige kabinett http://www.thermaltake.com/product/Chassis.../ve7000bws.asp# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå