Gå til innhold

utrolig pen kasse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zalman kassa ser ok ut, bortsett fra at den er fullstendig tagga istykker.

Peneste kabinettet for øyeblikket - etter min mening - er dette. Og så fort jeg blir lvl 70 :p (om et par uker), så skal jeg flytte hardwaren min over i ett.

Det står ikke oppført noen priser på det på prisguiden her på hardware, men jeg vet at databutikken har de inne. Jeg fikk mitt for 2 dager siden.

( http://www.databutikken.com/no/default.asp...oduct=SILTJ09BL )

( http://www.databutikken.com/no/default.asp...oduct=SILTJ09BL )

Lenke til kommentar

Faktisk er jeg veldig skuffet over hvor lite inovative kabinetter som finnes på markedet for tiden. Du har de stilrene, men akk så tradisjonelle som lian li (har et selv) også har vi bling bling kabinettene som kommer i flere former men alltid med masse billig jugel og lys. Det jeg savner er de som kan "kombinere" dette. Stilfulle og elegante, men med mindre tradisjonelle former og materialer.

Lenke til kommentar
Nja... skeptisk... jeg syns ikke fatal1ty kabinettet er så pent jeg ass... syns egentlig at det er ganske stygt, og med den prisen? aj aj aj.. nei... Den blir knust av ThermalTake Kandalf når som helst ;)

7749256[/snapback]

Haha, good point!

Blir i allefall knust av et v1000b

Lenke til kommentar
Zalman kassa ser ok ut, bortsett fra at den er fullstendig tagga istykker.

Peneste kabinettet for øyeblikket - etter min mening - er dette. Og så fort jeg blir lvl 70 :p (om et par uker), så skal jeg flytte hardwaren min over i ett.

Det står ikke oppført noen priser på det på prisguiden her på hardware, men jeg vet at databutikken har de inne. Jeg fikk mitt for 2 dager siden.

Veldig blank og øde finish på den, du kan få noen AMD klistremerker av meg om du vil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...