-Alex- Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei, har nettop byggen en PC med ett Abit IL9 Pro hovedkort, men får ikke det integrerte lydkortet til å fungere. Har installert driverene som fylgte med på CD, har prøvd og laste ned fra Abit sine sider, men maskinen finner ingen lydenheter. Noen som har peiling på hvordan jeg får lyden til å fungere? Ganske irriterende med ny maskin uten lyd på. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har du sett etter att lydkortet ikke er disablet i bios. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Og sjekke på lydkortet om jumpere er på plass. Om det er slik medfølgende pci-e lyd kort. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Har du sett etter att lydkortet ikke er disablet i bios. 7747185[/snapback] Takker for svar, må sjekke det i dag. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Det var aktivert i Windows, men det som er merkelig er at når jeg avinstallerer driveren får jeg opp at HD driver failed eller noe. Når jeg installerte lyddriveren kom jeg borti hovudbryteren på strømgreiene slik at PC`en slo seg av. Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet alle lyd-drivere helt, og prøve og legge de inn på nytt? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Tråden kan stenges, var bare noe driverkrøll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå