Avean Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er det noe bestemte regler rundt dette ? Jeg vet at Vannscooter egentlig er forbudt men gjelder det bare på badestrender ? Jeg kan bare ikke fatte og begripe at det ikke skulle være lov å kjøre. Noen sier det er pga de bråker men de bråker jo mye mindre enn vanlige båter. Er en vannscooter på hytta som bruker å kjøre en del og han har ikke fått noen klager enda, men jeg orker ikke å betale så mye for en leke jeg kan bli stoppet for plutselig. Vurderer også å skrive en søknad til kommunen om spesialtillatelse da dette ikke burde være ett problem for naboene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Regjeringen så seg nødt til å legge ned et generelt forbud mot vannscooter fordi det er gøy. Akkurat hvordan reglene er vet jeg ikke. Endret 17. januar 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er en annen tråd her på forumet om akuratt det samme, les den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå