nokian73n Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hei. jeg har et problem med min nokia n73. enkelt og greit jeg får ikke ringt eller kommer ikke inn på nett. har heller ikke kontakt med gsm/3g/utms.. når jeg ringer kommer det opp "ikke kontakt med nettverk.. når jeg nettopp har slått på mobilen kommer det opp et vindu som det står "sim-kort registrering mislyktes Dette var da problem stillingen.. mobilen ble funnet på danskebåten kan den være sperret? men hvis den er sperret hadde jeg vel ikke kommet inn på tlf.. det eneste problemet jeg har er at jeg ikke får ringt eller kontakt med nettverket.. Takk Lenke til kommentar
andylove Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hei. jeg har et problem med min nokia n73. enkelt og greit jeg får ikke ringt eller kommer ikke inn på nett. har heller ikke kontakt med gsm/3g/utms.. når jeg ringer kommer det opp "ikke kontakt med nettverk.. når jeg nettopp har slått på mobilen kommer det opp et vindu som det står "sim-kort registrering mislyktes Dette var da problem stillingen.. mobilen ble funnet på danskebåten kan den være sperret? men hvis den er sperret hadde jeg vel ikke kommet inn på tlf.. det eneste problemet jeg har er at jeg ikke får ringt eller kontakt med nettverket.. Takk 7746385[/snapback] Kødder du nå? Du skjønner at du har en telefon som er meldt tapt eller stjålet?? Hvis så er tilfellet, er den sperret av operatøren og dens IMEI nr er blokkert for trafikk i sentralene. Om du er litt grønn nå, så vil det si at telefonens personnummer er sperret for bruk. Kan tenkes du får en stjerne i boka om du leverer mobilen til politiet og forklarer hvor du fant den. Kanskje ikke mange som gjør sånt, men ærlig er det. Det er jo ikke du som har kjøpt den.. Lenke til kommentar
johan_august Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 kan henne at tlf. er låst til en opratør! EKS: hvis tlf. er låst til telenor så kan den bare brukes med telenor SIM-kort... men hvis den er tatt,bør du gi den politiet og si hvor du fant den!N73 er ikke billig! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ved operatørlås blir man stoppet før inntasting av PIN-kode. Feilmeldingen du får betyr én ting: telefonen er sperret. Denne telefonen er stjålet/mistet og eieren har meldt den tapt. Den skal leveres til politiet. -snubbel Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det bet. at denne n73'n din ikke er din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå