m0zzdart Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei. jeg sover ganske tungt. og jeg har problemer med å våkne om mmorgen for å rekke skolen. så jeg lurer på om noen har noe råd for at jeg skal vokne? jeg har vekkeklokka på og vekkeklokka på mobilen på om morgen. men det funker ikke. jeg vokner ikke av den. jeg lurer også på om det finnes et program som man kan instalere på pc'n og at man kan programere det slik at det starter å spille musikk. for eksempel klokka 8. så har jeg på lyd HØY LYD. så jeg våkner. finnes det noe lignende program? takker for alle svar Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er ikke værre enn litt googling Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har du prøvd å lagt klokka/mobilen langt unna senga, slik at du må opp for å slå av? det er det eneste som funker med meg. I tillegg kan du ha på en skikkelig hardmetall sang, noe som jeg også har. Da våkner du. Hvis jeg legger den ved siden av senga, slår jeg den av, og skal sove bare 5 min til. Dette femminuttet blir da ofte mye lengre enn beregnet. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Finnes allerede, vertfall en tråd om emnet: Jeg våkner ikke. Vet ikke om det gjeller deg, men: B-mennesker: Forén eder Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Har du prøvd å lagt klokka/mobilen langt unna senga, slik at du må opp for å slå av? det er det eneste som funker med meg. I tillegg kan du ha på en skikkelig hardmetall sang, noe som jeg også har. Da våkner du. Hvis jeg legger den ved siden av senga, slår jeg den av, og skal sove bare 5 min til. Dette femminuttet blir da ofte mye lengre enn beregnet. 7746351[/snapback] har prøvd det. men jeg vokner ikke av lyden av klokka og mobilen. det er for lav lyd Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 har prøvd det. men jeg vokner ikke av lyden av klokka og mobilen. det er for lav lyd 7746413[/snapback] Kjøp deg en vekkeklokke du kan ha høy lyd på. Sett den utenfor rekkevidde, men allikevel nærme nok til å høre den. Når den ringer prøver du å skvette av klokka, sett deg opp med en eneste gang. Funker for meg. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Eller berre sett opp ei automatisk oppgåve på maskina, der du angir den til å spele av ein song. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Lage er lite program som spiller hør musikk f.eks. kl 8. For å slå det av må du løse en oppgave (enkel selvfølgelig) slik at du våkner litt mer. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kanskje du kan få noen tips i denne tråden. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Lage er lite program som spiller hør musikk f.eks. kl 8. For å slå det av må du løse en oppgave (enkel selvfølgelig) slik at du våkner litt mer. 7869490[/snapback] Da hadde jeg heller tatt fram baseballkølla og smasha shiten. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Drikk en del vann så våkner du tissetrent kl.8.00. Pleier alltid å våkne kl. 7.00-8.00 til og med i helgene og er helt våken når jeg våkner opp. Ganske chill Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Lage er lite program som spiller hør musikk f.eks. kl 8. For å slå det av må du løse en oppgave (enkel selvfølgelig) slik at du våkner litt mer. 7869490[/snapback] Haha, synes jeg ser det; programmet klikker og personen må derivere et mattestykke. Han prøver så godt han kan, men hjernen hans klarer bare maks 1+1 så tidlig på dagen. Ender om med at han knuser datamaskinen fordi han ikke klarte å stenge klokka... Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Eventuelt stiller ned lyden på høytalerne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå