Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med å våkne om morgen!?

m0zzdart

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg sover ganske tungt. og jeg har problemer med å våkne om mmorgen for å rekke skolen.

så jeg lurer på om noen har noe råd for at jeg skal vokne?

jeg har vekkeklokka på og vekkeklokka på mobilen på om morgen. men det funker ikke. jeg vokner ikke av den.

jeg lurer også på om det finnes et program som man kan instalere på pc'n og at man kan programere det slik at det starter å spille musikk. for eksempel klokka 8. så har jeg på lyd HØY LYD. så jeg våkner.

finnes det noe lignende program?

takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å lagt klokka/mobilen langt unna senga, slik at du må opp for å slå av? det er det eneste som funker med meg. I tillegg kan du ha på en skikkelig hardmetall sang, noe som jeg også har. :p Da våkner du. Hvis jeg legger den ved siden av senga, slår jeg den av, og skal sove bare 5 min til. Dette femminuttet blir da ofte mye lengre enn beregnet. :)

Lenke til kommentar
Har du prøvd å lagt klokka/mobilen langt unna senga, slik at du må opp for å slå av? det er det eneste som funker med meg. I tillegg kan du ha på en skikkelig hardmetall sang, noe som jeg også har. :p  Da våkner du. Hvis jeg legger den ved siden av senga, slår jeg den av, og skal sove bare 5 min til. Dette femminuttet blir da ofte mye lengre enn beregnet. :)

7746351[/snapback]

har prøvd det. men jeg vokner ikke av lyden av klokka og mobilen. det er for lav lyd :ermm::dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
har prøvd det. men jeg vokner ikke av lyden av klokka og mobilen. det er for lav lyd :ermm:  :dontgetit:

7746413[/snapback]

Kjøp deg en vekkeklokke du kan ha høy lyd på. Sett den utenfor rekkevidde, men allikevel nærme nok til å høre den. Når den ringer prøver du å skvette av klokka, sett deg opp med en eneste gang. Funker for meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Lage er lite program som spiller hør musikk f.eks. kl 8. For å slå det av må du løse en oppgave (enkel selvfølgelig) slik at du våkner litt mer.

7869490[/snapback]

Haha, synes jeg ser det; programmet klikker og personen må derivere et mattestykke. Han prøver så godt han kan, men hjernen hans klarer bare maks 1+1 så tidlig på dagen. Ender om med at han knuser datamaskinen fordi han ikke klarte å stenge klokka... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...