Haggis1 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har en Logitech mx 518 som ikke fungerer når jeg putter den i usben, men når jeg bruker en adapter og kobler til på gamle måten fungerer den. Noen som vet hvorfor? Kan det ha noe med at det var brukt en gammel mus da windows ble installert? Alt annet jeg har dyttet i usben fungerer. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 det kan virke som om musen må installere seg... MX 518 skal gjøre det selv tror jeg (?) mens i ps/2 er det bare en enhet som kan kobles til (mus) så den er laget for å fungere med alle typer mus uansett? virker hvertfall sånn... har du prøvd å la pcen stå noen sekunder med musa i og se om den innstallerer seg? eller fulgte det med noen programvare? evt. oppdatere driveren til usb og mus ( www.logitech.com ) Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har en Logitech mx 518 som ikke fungerer når jeg putter den i usben, men når jeg bruker en adapter og kobler til på gamle måten fungerer den. Noen som vet hvorfor? Kan det ha noe med at det var brukt en gammel mus da windows ble installert? Alt annet jeg har dyttet i usben fungerer. 7746171[/snapback] akkuratt samme problem som meg jo:O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå