Gå til innhold

Scvhost.exe har blitt borte...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mystisk... AVG antivirus funner ikkeno', samme med trend micro housecall... Det eneste som dukker opp der er såkalte hacktools som jeg bruker selv (klistremerket med serienumret til windows måtte tas av når jeg skulle sette i mer ram, og det tok selvfølgelig 3 sekunder før det desintegrerte av seg selv).

Lenke til kommentar

At SCVhost.exe er borte kan bety at den allerede er fjernet av ditt antivirusprogram.

Den filen du skal ha heter SVChost.exe og er en del av Windows.Mange virus benytter navn som ligger nær opptil SVChost.exe. På den andre siden. Mangre tråder hvor trådstarter skriver navnet på denne filen feil.

Lenke til kommentar

du skal ikke ha svchost.exe filer, jeg er nesten bombesikker på at det er virus eller.no jeg har bare en bønsj med svchost.exe filer som skal vere der. Så tror ikke du har noe og bekymre deg for, iallefall ikke vist AVG ikke finner no (bare sørg for at AVG er up to date :) )

Windows update er også smart og kjøre en gang i blandt.

men at en slik feilmlding blir irriterende etter hvert er forståelig. formater eller reinnstaler er mitt tips :)

Lenke til kommentar
du skal ikke ha svchost.exe filer, jeg er nesten bombesikker på at det er virus eller.no jeg har bare en bønsj med svchost.exe filer som skal vere der. Så tror ikke du har noe og bekymre deg for, iallefall ikke vist AVG ikke finner no (bare sørg for at AVG er up to date :) )

Windows update er også smart og kjøre en gang i blandt.

men at en slik feilmlding blir irriterende etter hvert er forståelig. formater eller reinnstaler er mitt tips :)

7750481[/snapback]

Får vel bare leve med det til Vista kommer i butikkene... Gidder ikke en reinstallasjon av piratwindows nå og en ny formattering om 2 uker.

TRÅDEN KAN STENGES!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...