exion Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Klart ut spillet, funnet det meste av gunnere men ikke disse: M4A1, den lange pistolen, (ikke dempet, den er bare lang i løpet). M4A1 Assault rifle og det som skal henge ovenfor Fiber Wire`en. m4A1 bæres av de UN folkan i Motorcrade missionet, men hvis jeg tar den mister jeg jo den anti vehicle rifle :/ Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Tror du kansje får den etter 3x Silent Assasin Rating. Fikk Silenced Ballers + Avsagd hagle etter 2x Silent assasin Ratinger.. Lenke til kommentar
exion Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Asså, har klart ut de fleste brett med silent A. du får bare avsagd + ballers dempet. Spillet skulle hatt flere SA bonusvåpen Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 M4A1 er et bonus våpen, men det er litt uklart om hvordan man får tak i det etter det jeg har forstått. Noen har klart det etter 4 SA rankinger, andre ikke. Hmm.... Den lange pistolen finner du på det siste av snøbrettene, hvor du er inne i borgen. Når du er nede i kjelleren hvor denne chippen eller hva det nå var, finner du også denne pistolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå