padrepio Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Trenger et tvkort med både antenneinngang og scart, prøvd å google litt, men går dårlig. (billigst mulig) Takker Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hvorfor scart inngang? Ellers har de fleste analoge og hw mpeg 2 baserte kortene både s-video og kompositt inngang. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Scart inngang tror jeg bare du kan glemme, jeg har sett det paa en mediasenter pc fra prix, men det var bare ut... scart kontakten er vel akkurat litt for stor til aa passe i en pci slot uansett... Lenke til kommentar
padrepio Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Har en supergun som bare har scart, hvordan skal jeg få de signalene inn på pc`n ? Endret 17. januar 2007 av padrepio Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 SCART er en type plugg, du må ikke blande det med signaltyper. En svært vanlig feil. Det vanligste signalet i SCART er kompositt, vil tro at alle TV kort (og mange skjermkort) har kompositt inngang. Hvis du ser en gul phono-plugg for video så er det kompositt. Du finner overgang fra SCART til phonoplugg i alle radio/TV butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå