iNeo Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hei. Jeg installerte Vista nylig, og side da har harddiskene forsvunnet fra "datamaskinen" de vill ikke komme fram i vinduet "Computer"(også kjent som Min Datamaskin på XP). Noen som har en erfaring og komme med? Jeg har: 1*40 GB C: 1*120 GB G: 1*500 GB D: 2* 100 GB E: Bare C: og G: vill vise seg i Min Datamaskin vinduet (Computer) Endret 17. januar 2007 av Tt.mrX Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Ingen som har hatt dette problemet før? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Bruker du noen SATA/IDE kontrollere? Om du gjør det, installer drivere til disse. Lenke til kommentar
c2dnisse Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Bruker du noen SATA/IDE kontrollere? Om du gjør det, installer drivere til disse. 7747463[/snapback] ser ut som å la vista søke på nettet etter driverer faktisk fungerer bra i allefall for kontrollere ( manglet også noen disker... men i orden nu) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Husk også at Vista ikke nødvendigvis gir deg de samme stasjonsbokstavene som i XP. For å sjekke om alle diskene dine er oppdaget i Vista kan du kjøre Diskbehandler fra Kjør-boksen: Windows-tasten + R | diskmgmt.msc [enter] Her kan du også endre stasjonsbokstaver på eksisterende partisjoner, dog ikke systempartisjonen. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) I enhetsbehandling er de ikke. Og de blir sett i BIOS. Edit; Og i Win XP. Endret 19. januar 2007 av Tt.mrX Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det kan tyde på at du ikke har drivere installert. Er det noen enheter som ikke er installerte i enhtesbehandlingen? Merket med gule ikoner. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Nei. De er ikke i enhetsbehandling. Men hvor ligger driverene? I system32 mappa? Jeg har tilgang til XP partisjonen, så jeg kan kopiere/ søke over driverne? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvilken Vista versjon gjelder dette? Jeg hadde samme problem i Home Premium. Funker dog fint i Ultimate. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Norsk Ultimate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå