aeinstein Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Lite problem her. Overskrift i programmet: Network unavailable Feilmeldingen: "This program requires a data connection" og noe til om å besøke FAQ på google. Nokia 6230i Ja jeg har googla dette, men finner bare på islandsk og sånt... :\ selv om islandsk faktisk kan leses Men. Hva kan feilen være? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hmm er ikke sikkert jeg tenker riktig her, men prøv å bytte språk på gmailen din til Engelsk (US). Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Fant ut av det. Så noen steder noe om språket jeg også ja. Men løsningen var: Meny -> Innstillinger -> Konfigurering -> Brukerdefinerte konfigurasjonsinstillinger -> Valg -> Legg til ny -> Gå til skrivebordet -> gå inn igjen og aktiver de nye innstillingene [Menu -> Settings -> configuration -> Personal config. setings -> Options -> add new. -> Back to desktop -> go back in and activate the new settings.] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå