klomp1 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Mulig jeg bommer litt på plassering av denne tråden, men fant ikke noe bedre i farten.. Tingen er at mine portapro har tatt kvelden for andre gang... (altså fått ny på garanti tidligere) Men nå finner jeg ikke kvitteringen, så blir nødt til å kjøpe ny, så tenkte jeg like greit å prøve noe nytt.. Noen som har forslag? Jeg trener mye (med musikken altså) og er glad i god bass. Hører på rock\metal, hvis det er en pekepinne.. Det som skjer med portapro'ene mine, er at ledningene blir veldig sprøe etterhvert, og til slutt sprekker/får dårlig kontakt ved "høyttaler'n".. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Mange mener AKG K24 P låter bedre. De er ivertfall verdt en lytt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 eller AKG K26P som låter enda bedre enn det igjen! Og det er ikke bare noe jeg mener, det er et faktum. Ganske lik oppbygning som lillebror K24, men med lukket konstruksjon som øker lydkvaliteten betraktelig. Synes også det er litt mer kvalitetsfølelse over finishen.. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Tusen takk =) Spørs om jeg ikke prøver "storebroren" da, når jeg først er i gang =) Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tusen takk =) Spørs om jeg ikke prøver "storebroren" da, når jeg først er i gang =) 7753480[/snapback] godt valg. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Man trenger vel ikke kviteringa for å få reparert Koss høytalerene vel? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Man trenger vel ikke kviteringa for å få reparert Koss høytalerene vel? 7754284[/snapback] Jo, hvis du skal ha ny fra butikken hvertfall. Men går kanskje og ta kontakt med koss direkte. Men da ender man jo bare opp med enda et koss headset.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg bare gikk inn til stereofil og sa at den enne klokken faller av hele tiden. Så sa de ok og tokk fram ett nytt ett. Så var det gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå