Gå til innhold

Tråder om fake og svindel (fotoforumet)

Anbefalte innlegg

Hva med å putte noen av de som "sticky"? Stadig folk som lures på Finn, QXL og ebay, og det hadde vært fint å hatt et sted hvor erfaringer kunne bli lagret, både som informasjon og advarsel til nye kjøpere.

Sticky trådene kunne f.eks. bli plassert her: Forum > Digital foto og video > Butikker, netthandel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte vel egentlig på om Faarlund eller noen andre av moderatorene på fotosidene lagde en generell sticky post hvor alle kunne legge inn erfaringer. Slikt finnes ikke idag, og jeg tror akam ville kunne generere endel ekstra trafikk hvis det ble kjent at dette er et sted å sjekke før man handlet på nettet (for å ikke bli lurt).

Lenke til kommentar
Tenkte vel egentlig på om Faarlund eller noen andre av moderatorene på fotosidene lagde en generell sticky post hvor alle kunne legge inn erfaringer.

i andre deler av forumet har jeg sett at brukere har laget slike samletåder som moderatorene i ettertid har gjort sticky. dette er et god idé og hvis du lager noe slikt er jeg sikker på at det blir sticky etter en kvalitetsvurdering fra moderatorene.

Lenke til kommentar

Intensjonen er god, men vil ikke nødvendigvis tilsi at det kan være med på å forhindre folk i å bli lurt eller generere mer trafikk for akam.no.

En slik tråd vil kun hjelpe folk i særlig stor grad, etter at noen er blitt lurt. En kan ikke vite om folk blir lurt før etter at de er blitt det og da kan det tross alt være for sent. Selvfølgelig, om det er gjengangere som lurer folk kan det hjelpe, men jeg lurer på i hvor stor grad den faktisk kan være med på hjelpe folk.

Men selvfølgelig, jeg støtter de aller fleste formål som har som mål å hjelpe folk, og jeg støtter og dette forslaget. Jeg bare stiller et lite spørsmålstegn mot hvor nyttig det vil være for andre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...