EspenFe Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 JEg kan annbefale Jean Paul- Le Male. Den lukter himmelsk og koster 400-450,- Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 JEg kan annbefale Jean Paul- Le Male. Den lukter himmelsk og koster 400-450,- 7752448[/snapback] Den er grei, om litt oppbrukt. Og litt for krydret lukt etter min smak, men for all del, den er bra Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Davidoff Cool Water Koster 300kr Denne lukster så godt at dama mi blir gal Hun rappa parfymen å tok den med seg hjem. Hvorfor? "Parfymen minner meg om deg, og jeg vil ha deg rundt meg heile tiden" Jente kliss-klass Endret 18. januar 2007 av Shahab Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Lacoste er for 13-14årige jenter. Spør alderen. 30-40 år liker David Beckham intimatly, mens kanskje de mer friske damene liker en liten duft av den gode gamle Pierre Cardin , Bleu Marine 2-4 er fine Men bor du ikke i en storby, er Cardin parfymene kanskje litt vansklig å få tak i .. Billige å faktisk. 7751739[/snapback] Lacoste er da ikke for 14-årige jenter? Lacoste lager friske dufter til de fleste aldersgrupper, særlig Essential og Cool Play er gode synes jeg. Lacoste Pink er også en av de bedre duftene til jenter. Intimately Beckham er noe av det dårligere jeg har luktet på. 7752432[/snapback] Nettopp. Nå må det vel sant sies at jeg ikke ga noe antydning til at Intimately luktet noe godt heller gjorde jeg ? Så hvis det var noe personangrep inni bildet, ser jeg meg frabedt det Lacoste er og forblir et symbol for 14-20 og opp mot 30års alderen som er single og leter på røykfulle barer etter ligg. Belive it or not. - Men det er kanskje bare min mening, eller har vi mistet ytringsfriheten ? Å ha en sterk parfyme lukt, over den normale menneske lukten, vil gi et inntrykk at du nesten prøver å skjule svettelukten din, som igjen gir antydninger i at du er uhygienisk. Ha en mild og en fin lukt, ikke alt for mandig. Gidder ikke endre skrivefeil Forresten, glem Jean Paul.. Er jo helt ute på jordet nå.. Kanskje for 2-3 år siden var den populær, men nå.. ekstremt oppbrukt, uansett hvor godt du syns den lukter... Endret 18. januar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Bruker Dolce And Gabbana nå, og den lukter kjempegodt Ikke så mange som har den.. Det er vell kanskje fordi de bare selger den i Taxfree stortsett (iallefall som jeg har sett). Et tips kan være å ta en luftig tur med Color Line. Opplev sjøen, få ny parfyme Lenke til kommentar
macheba Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ralph Lauren Polo Black er er bra Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Gant liquid er ganske bra synes jeg. Lacoste er nevnt så det nevner ikke jeg. Du har DKNY, husker ikke hva den het nå. Men den har en avlang form og lukter sitrus. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Bruker et vidt spectra av parfymer jeg. Avhengig av årstid osv osv. Men Armani Code er å anbefale, den lukter herlig for en "ungdom". Altså nånn-og-tyve-årene Lacoste er ikke akkurat for 13-14årige jenter selv om det kan ha fått et slik stempel av noen. Men er noe mer ungdommelig enn mange andre, ja. EDIT: DKNY One funker jo. Antar det er den han over mener? Husker ikke luktene på alle like godt. Men den er veldig nøytral og lukter ikke sterkt. Endret 18. januar 2007 av warneck Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Nettopp. Nå må det vel sant sies at jeg ikke ga noe antydning til at Intimately luktet noe godt heller gjorde jeg ? Så hvis det var noe personangrep inni bildet, ser jeg meg frabedt det Lacoste er og forblir et symbol for 14-20 og opp mot 30års alderen som er single og leter på røykfulle barer etter ligg. Belive it or not. - Men det er kanskje bare min mening, eller har vi mistet ytringsfriheten ? Å ha en sterk parfyme lukt, over den normale menneske lukten, vil gi et inntrykk at du nesten prøver å skjule svettelukten din, som igjen gir antydninger i at du er uhygienisk. Ha en mild og en fin lukt, ikke alt for mandig. Gidder ikke endre skrivefeil Forresten, glem Jean Paul.. Er jo helt ute på jordet nå.. Kanskje for 2-3 år siden var den populær, men nå.. ekstremt oppbrukt, uansett hvor godt du syns den lukter... 7753045[/snapback] Du anbefalte vel på en måte Beckham til de over 30? Og ytringfrihet er fint nok, så lenge du ikke slenger ut usanne påstander. Noe du gjør. Og sterk parfymelukt har aldri vær uhygienisk. Det er forresten forskjell på "13-14årige jenter" og 14-20 opp mot 30. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jean paul er ikke ute kjenner mange som bruker den enda og jeg er en av dem Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jean paul er ikke ute kjenner mange som bruker den enda og jeg er en av dem 7756496[/snapback] Nettop Den er ikke ute, er veldig mange som bruker den, men nettop det gjør at den ikke er så unik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå