hsds Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Hmm du sier det ja.. Men jeg har ikke vasket hele maskinen i vann, bare tastaturet som jeg tok utav selve maskinen. Kanskje jeg bare skal ta imot det nye tastaturet hvis det er en ok pris på for å være helt sikker da.. Men for nå, så funker dette tastaturet her helt fint Vil takke alle sammen for tips og råd - får håpe at det forholder seg ok nå. Ifra nå av skal jeg ikke konsumere noe væske i nærheten av laptopen - hsds Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Don't fix anything that's not broken Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 If doesn't work, fix it. If it works, find out why Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 hvis tastaturet fungerer greit nå så var det nok vann som hadde kommet mellom de forskjellige delene. hvis du skyller tastaturet i isopropanol så skal det helst stå og tørke like lenge som du tørket tastaturet nå før det fungerte igjen nå. Helst legge det på et bad eller annet sted som er litt varmt. men du trenger ikke nødvendigvis å dynke det i isopropanol nå, om det har tørket og fungerer så er det mulig at alt vannet allerede er borte og ikke har klart å gjøre noen skade. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Ja nå er nesten hele tastaturet tilbake igjen.. Manglet noen nummertaster. Men er fremdeles noen knapper som ikke er helt på banen - så jeg bare bytter tastatur for å være helt sikker - hsds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå