Gå til innhold

Kjøp av ny stasjonær PC - Videoredigering +++

Anbefalte innlegg

Netshop har 8800GTS/320 inne til 2.595,-

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=44343

Er jo litt høy pris nå i begynnelsen, kom jo denne uka.

Det er lommeboka di som bestemmer, men hvis du nesten aldri spiller så blir det kanskje litt sløsing med penger.

Jeg spiller ikke så mye selv, men jeg kjøpte meg et 8800GTS kort i fjor siden jeg hadde penger til det. Når jeg spiller et par ganger i uka, så er det kjekt å kunne skru alt på "full pupp", selv om jeg egentlig hadde klart meg med 7600GS eller noe. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lite liv det var her da! Skjermkort er vel det siste jeg har igjen nå, ingen som vil hjelpe meg?

Og jeg lurer forresten forsatt litt på hvilken Windows jeg skal velge. Skal ha Vista, men om jeg skal ha 32-bit eller 64-bit og om jeg skal ja Ultimate eller Home Premium. Ultimate har jo fine backup-funksjoner osv.

Lenke til kommentar

Jeg ville mest anbefalt Vista 32-bit. Ifølge PC World Norge bladet skal ytelsen vere bedre i 32-bit versjonen, enn i 64-bit versjonen. Har du 1GB minne skulle applikasjoner i 32-bit kjøre mye raskere enn i 64-bit. Og om du oppgraderte til 2GB var 64-bitsversjonen nesten like rask som 32-bit.

Edit: Vista Ultimate eller Home Premium?

Det er vel egentlig noe du selv må bestemme. Trenger du virkelig alt som følger med i Ultimate? Det er spørsmålet...

Endret av MacGyver007
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ser det har kommet en masse nytt minne på netshop.no nå. Er det jeg har valgt fortsatt det beste, eller har det kommet nye nytt og bedre? Kanskje billigere og? Og har det vært greit med ekstra ram? Kan vel ikke kjøpe 4GB ram, siden jeg skal jo ha Vista 32-bit. Jeg har jo tenkt bare 2 GB ram, men kanskje det hadde gjort seg med mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...