99tnor Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 jeg ha et trådløst nettverk (D-Link Dl-624+) som ikke vil fungere sammen med den bærbare pcen.. har prøvd å resette det mange ganger men det kommer bare "Begrenset eller ingen tilgang", selv om nettverkskey er rett! noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har du prøvd å resette uten å legge inn kryptering etc og sjekket om du får tilkobling? Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Har du prøvd å resette uten å legge inn kryptering etc og sjekket om du får tilkobling? 7745417[/snapback] funker ikke å slå av kryptering hva må jeg gjøre for å slå det av da? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hva slags trådløs kort er det i den bærbare. Enkelte Intel kort har en tendens til å ikke fungere mot noen av firmware-versjonene til D-Link trådløsruterne. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har du prøvd å resette uten å legge inn kryptering etc og sjekket om du får tilkobling? 7745417[/snapback] funker ikke å slå av kryptering hva må jeg gjøre for å slå det av da? 7745542[/snapback] Slå av hva? Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 krypteringen.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Når du resetter d-linken (du holder inn resettknappen på baksiden vha. en binders etc. i noen sekunder - 30 kanskje) Ruteren vil da ikke være kryptert. Klarer du da å få tilkobling til ruteren? Lenke til kommentar
Logical Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Eventuelt kan du laste ned et program som sjekker signalstyrken på nettverket ditt. Sjekke at det ikke er forstyrrelser som gjør at signalet forsvinner noen milisekunder hele tiden. I så fall må du bytte kanal på det trådløse nettverket i routeren. Lenke til kommentar
PJ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 jeg ha et trådløst nettverk (D-Link Dl-624+) som ikke vil fungere sammen med den bærbare pcen.. har prøvd å resette det mange ganger men det kommer bare "Begrenset eller ingen tilgang", selv om nettverkskey er rett!noen som vet hva det er? 7745391[/snapback] Når du får opp "begrenset eller ingen tilgang", virker vel det trådløse nettet, men du får ingen gyldig ip-adresse av modemet ditt. Jeg har hatt det samme problemet (med canal digital). Det jeg gjør er å restarte kabelmodemet med pc'en på. Da vil modemet finne pc'en, og gi meg ip adresse. Skjer det samme igjen, er det bare å restrarte modemet på nytt. Tror dette skjer pga at kablemodemet fra CD egentlig ikke er noen ruter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå