Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trådløst nettverk funker ikke!:(

Anbefalte innlegg

jeg ha et trådløst nettverk (D-Link Dl-624+) som ikke vil fungere sammen med den bærbare pcen.. har prøvd å resette det mange ganger men det kommer bare "Begrenset eller ingen tilgang", selv om nettverkskey er rett!

noen som vet hva det er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eventuelt kan du laste ned et program som sjekker signalstyrken på nettverket ditt. Sjekke at det ikke er forstyrrelser som gjør at signalet forsvinner noen milisekunder hele tiden. I så fall må du bytte kanal på det trådløse nettverket i routeren.

Lenke til kommentar
jeg ha et trådløst nettverk (D-Link Dl-624+) som ikke vil fungere sammen med den bærbare pcen.. har prøvd å resette det mange ganger men det kommer bare "Begrenset eller ingen tilgang", selv om nettverkskey er rett!

noen som vet hva det er?

7745391[/snapback]

Når du får opp "begrenset eller ingen tilgang", virker vel det trådløse nettet, men du får ingen gyldig ip-adresse av modemet ditt.

Jeg har hatt det samme problemet (med canal digital). Det jeg gjør er å restarte kabelmodemet med pc'en på. Da vil modemet finne pc'en, og gi meg ip adresse. Skjer det samme igjen, er det bare å restrarte modemet på nytt.

Tror dette skjer pga at kablemodemet fra CD egentlig ikke er noen ruter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...