Shoxx Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Jeg boota opp Vista som vanlig idag,da jeg nå har fått et utrolig irriterende problem.. Greier ikke lukke vinduer eller maksimere/minimere.. Det skjer bsolutt ingenting når jeg trykker på X i hjørnet på vinduene,samme med maskimerings/minimeringsknappene.. Noen som har støtt på dette problemet før? er utrolig merkelig Jeg har ingen virus eller spyware på pcen ifølge spybot og ad-aware+windows defender og f-prot Noen forslag? Endret 17. januar 2007 av Shoxx Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Fant ut av det Jeg bruker bare en 30 dagers utgave av Vista og hadde fiklet med en patch som sku fjerne "Watermark" Allså den stygge teksten nedi høyre hjørne.. Vell,fikk fjerna teksten men da oppsto visstnok dette problemet. Kobla det ikke helt sammen før jeg fikk tenkt litt på saken Er det noen fungerende måte og få bort dette vannmerket uten bivirkninger? Jeg lasta ned en fil og overskrev den som var i nb-no folderen i windows\suystem32 Lenke til kommentar
Christ0pher Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg boota opp Vista som vanlig idag,da jeg nå har fått et utrolig irriterende problem.. Greier ikke lukke vinduer eller maksimere/minimere.. Det skjer bsolutt ingenting når jeg trykker på X i hjørnet på vinduene,samme med maskimerings/minimeringsknappene.. Noen som har støtt på dette problemet før? er utrolig merkelig Jeg har ingen virus eller spyware på pcen ifølge spybot og ad-aware+windows defender og f-prot Noen forslag? 7745378[/snapback] Er ikke sikker, men kan være en bug i Vista. Har du skikkelig verisjon eller en Beta? Prøv å bytte "Skin" i menyen der du gjør det (vet ikke hva den heter i Vista), og så bytter du tilbake. Kan være det funker da Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har en norsk versjon.. Build 6000 står det. Er sikkert RTM elns?? Uansett så går den ut om 30 dager (26 dager nå) Skal prøve det forslaget ditt. Thanx. Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Watermark hacken er kjent for å lage krøll med desktop. Er generelt ikke lurt å endre system filer i Vista pga alle checkpointsene. Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Fått mange tilbakemeldinger på at den funker veldig godt på den engelske vistaen. Er sikkert noe med språk forskjeller i filene elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå