Knopfix Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hei Har noen bekjente som som skal til Thailand. Lurte på å benytte muligheten til å kjøpe engelsk versjon av Vista der hvis det er billig.Antar de ikke har norsk der. Lurer også på om engelsk versjon av Vista vil kunne benytte norsk tastur,hvilken versjon av Vista jeg skal kjøpe for å å få mest muligheter(på samme måte som XP pro har flere muligheter enn XP home)? Jeg er også på utkikk etter en spillmaskin men vet ikke hva jeg skal gå for da jeg ikke er oppdatert på dette.Tenkte på på Playstation 3,nyeste Xbox(360?) eller Wii. Så hvis noen har forslag til en av disse alternativene så er det fint men det bør være mulighet for en norsk meny. Men før jeg i det hele tatt kjøper noe så vil jeg vite om det er noen særlig penger å spare på det og hvilke butikker der som kan gi et trygt kjøp.Altså ekte varer. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Endret 17. januar 2007 av Knopfix Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Elektronikk, som WII koster nok samme pris som i norge. Og software er veldig billig ja, men det er fordi at alt er piratvare. Selv de større butikkene selger en del piratvare. Jeg var i Thailand i 2 uker for étt år siden, og fant ut at det er ikke så mye å spare på å kjøpe slike ting der.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Dessuten har Wii 3 forskjellige firmware versjoner. En for Asia, Europa og Usa som kan gi problem om du kjøper spill i Norge for boksa. ( har ikke prøvd, men i værste fall sitter du med ei boks som ikke liker spilla du får tak i) Kan hende ulik strømforsyning og kontakt. blir kanskje strev med garanti om den ikke funker når du kommer hjem? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har vært i Thailand 2 ganger, og det er omtrent lik pris på elektronikk der nede som hjemme, kanskje en smule billigere. Husk også på at du ikke har noen mulighet til å reklamere viss konsollen skulle slutte å fungere. Og alt som finnes av software der nede, er 99% sikkert piratvare. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Elektronikk, som WII koster nok samme pris som i norge.Og software er veldig billig ja, men det er fordi at alt er piratvare. Selv de større butikkene selger en del piratvare. Jeg var i Thailand i 2 uker for étt år siden, og fant ut at det er ikke så mye å spare på å kjøpe slike ting der.. ok Dessuten har Wii 3 forskjellige firmware versjoner. En for Asia, Europa og Usa som kan gi problem om du kjøper spill i Norge for boksa. ( har ikke prøvd, men i værste fall sitter du med ei boks som ikke liker spilla du får tak i)Kan hende ulik strømforsyning og kontakt. blir kanskje strev med garanti om den ikke funker når du kommer hjem? Hva med Playstation 3 eller Xbox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå