low-rider Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hellows... Sitter her og skal lage meg slideshow eg, men ser ikkje ut til at de programmene eg har er så gode på akkuratt det, har prøvd å leita litt på nette etter et program eg kan bruka, men eg fatter ikkje bære av det Så visst noen kunne gitt meg eit tips til et bra program å lage slideshow i med musikk i bakgrunnen å sånn fade effekter hadde det vært flott(helst gratis programm da) eller sånn trail versjon. Endret 18. januar 2007 av low-rider Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hva med å søke i forumet? Resultat Lenke til kommentar
low-rider Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Hva med å søke i forumet? beklager såååå meget! ny her i forumet. takk for hjelpen! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ingen fare det du. Velkommen til forumet. Du kan jo starte med å lese retningslinjene for forumet med du samme du er i gang. Står noe om sms-språk og dialekt der:) Lenke til kommentar
low-rider Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Ingen fare det du. Velkommen til forumet. Du kan jo starte med å lese retningslinjene for forumet med du samme du er i gang. Står noe om sms-språk og dialekt der:) 7746680[/snapback] Jo takk for det. Skal lese dem når eg får tid Sms-spårk er eg ikkje så fan av så det bruker eg ikkje, men har rettet litt på det eg skrev tidligere, skal ikkje være så mye dialekt der no! Lenke til kommentar
TomSch Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det finnes en rekke programmer som løser dette. Men det der ikke alle som kan kjøre musikk inn, og ikke alle som er like enkle. Jeg har benyttet FastStone (http://www.faststone.org/) som er gratis og som er svært enkelt å benytte til Slidesshow. Det er en egen knapp for hvilken musikkfil du ønsker skal kjøre under fremvisningen. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
lagopus Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Du har ikke Photostory for Windows på maskina di? Datamaskiner leveres ofte med dette programmet. Artig program som gjør det du spør etter. Lenke til kommentar
low-rider Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Takk for svar! TomSch: Var det eg fant ut, men ingen av dem fungerte skikkelig for meg, så eg gav opp. Skal se om eg kan få prøvd ut FastStone nå. Hørest bra ut at det er gratis og enkelt! lagopus: Nei har ikkje Photostory på pcen, ikkje så vidt eg veit... Men skal se om eg kan finne ein trail versjon på nette, å prøve det. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 MS Photo Story kan lastast ned gratis frå sidene til Microsoft. http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Lenke til kommentar
banponjai Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 MS Photo Story kan lastast ned gratis frå sidene til Microsoft. http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en 7752447[/snapback] Jeg har nå benyttet Photo Story 3 til å lage et slidshow med 300 bilder og lagt til musikk. Veldig enkelt og greit. Så ville jeg lage en (S)VCD av filen for å vise på tv'en. Prøvde først med Windows Movie maker, men greier ikke å brenne cd'en med dette programmet. Finnes det et enkelt program som konverterer wma filen til vcd og lar meg lage filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå