Gå til innhold

skal reinstallere windows forsvinner alt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Som sagt skal reinstallere windows, men lurer på om alle spill, musikk etc. også slettes?

7745074[/snapback]

 

Hvis du velger å slette alt på harddisken, så blir jo alle spill, musikk osv borte ja. Anbefaler deg å evt. kjøpe en ekstern harddisk som du kopierer alt du skal spare på og så installerer windows på nytt. Det beste er å slette (formatere) hele harddisken før du installerer windows på nytt. Da får du mest ryddig windows.

Lenke til kommentar
Hei.

Som sagt skal reinstallere windows, men lurer på om alle spill, musikk etc. også slettes?

7745074[/snapback]

 

Hvis du velger å slette alt på harddisken, så blir jo alle spill, musikk osv borte ja. Anbefaler deg å evt. kjøpe en ekstern harddisk som du kopierer alt du skal spare på og så installerer windows på nytt. Det beste er å slette (formatere) hele harddisken før du installerer windows på nytt. Da får du mest ryddig windows.

7745115[/snapback]

Det jeg er ute etter er å "rydde" opp i windows filene (rota litt i diverse dll filer etc.) så og slette programmer og slikt er ikke nødvendig, noen måte jeg kan gjøre dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

 

 

På min c partisjon har jeg windowsfilene. Om jeg vil reinstallere windows kan jeg slette c partisjonen og legge inn en ny en. Med mindre du har programmer på samme partisjon som du har windows vil de ligge inne på datamaskinen om du reinstallere windows.

Lenke til kommentar
Du må nok da installere alt på nytt. Du kan prøve reperasjons funksjonen. Men, ta backup av det du trenger. Installer på nytt.

 

Når det er på plass kan du bruke et image program til å lage en fullstendig kopi av det du har installert. Da kan du enkelt og raskt kjøre maskinen tilbake til installasjonstidspunktet.

7745429[/snapback]

Skal skaffe meg en disk fort som mulig fant ut at jeg bare trengte 40 av mine 100 brukte GB så kanskje på tide med en formatering også. Takker for gode svar.

Lenke til kommentar

 

På min c partisjon har jeg windowsfilene. Om jeg vil reinstallere windows kan jeg slette c partisjonen og legge inn en ny en. Med mindre du har programmer på samme partisjon som du har windows vil de ligge inne på datamaskinen om du reinstallere windows.

7745441[/snapback]

Har bare en Partisjon. Mulig og lage flere nå som jeg reinstallerer?

Lenke til kommentar
Du må nok da installere alt på nytt. Du kan prøve reperasjons funksjonen. Men, ta backup av det du trenger. Installer på nytt.

 

Når det er på plass kan du bruke et image program til å lage en fullstendig kopi av det du har installert. Da kan du enkelt og raskt kjøre maskinen tilbake til installasjonstidspunktet.

7745429[/snapback]

Skal skaffe meg en disk fort som mulig fant ut at jeg bare trengte 40 av mine 100 brukte GB så kanskje på tide med en formatering også. Takker for gode svar.

7745451[/snapback]

 

Bare kjøp en disk på elkjøp og lever den tilbake innen 30 dager ;) Så har du gratis backup! Husk å slette det som er på disken før du leverer da :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...