Bytex Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, jeg regner med det er en slags brukerstatistikk dere har, men jeg blir alltid sittende i 5-10 sekunder å vente på "Waiting for ad1.hardware.no" hver gang jeg går inn på forumet. Det er mildt sagt irriterende, selv om 10 sekunder ikke er en mannsalder. Likevel, syns jeg ikke man skal måtte vente på å "slippe inn".. Kan dere forklare meg hva denne adressen er? Fant ikke på søk. Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det er HW sin reklameserver. nå skal ikke jeg si at om du bruker firefox og et tillegsprogram kan du blokkere reklamen og øke hastigheten på lastingen av sidene.. du får heller ta tiden til gode. strikk en genser mens du venter på at siden skal lastes ferdig! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Tips: Bruk IPB default skin. Endret 17. januar 2007 av premium Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det er HW sin reklameserver. nå skal ikke jeg si at om du bruker firefox og et tillegsprogram kan du blokkere reklamen og øke hastigheten på lastingen av sidene.. du får heller ta tiden til gode. strikk en genser mens du venter på at siden skal lastes ferdig! 7745165[/snapback] Hvilket tileggsprogram? Bruker firefox, sitter på ubuntu Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Programmet heter ABP, Adblock Plus og kan hentes ned fra denne siden: https://addons.mozilla.org/firefox/recommended/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 IPB-skinnet fjerner visst ad'en øverst på sida. Loader ikke ad1.hardware.no da. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Adblock plus http://adblockplus.org/ eller sleng ad1.hardware.no inn i /etc/hosts og pek den til noe annet. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Adblock plus http://adblockplus.org/eller sleng ad1.hardware.no inn i /etc/hosts og pek den til noe annet. 7745243[/snapback] Nå gikk surfingen som lynet selv jo..! Tusen takk! edit: Jeg fjerner jo bannere som bare det jo! Dette var moro! :!: Endret 17. januar 2007 av Xander^ Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hey! Hva med strikkingen??! får håpe HW fikser reklameserveren/linjen/hvadetnåer før de mister for mange reklametittere og dermed penger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg dropper heller ventinga og bytter skin til IPB Så kan de ha pengene sine for seg selv. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) mår jeg blokker reklamen på hardware.no og så lukker den og går inn igjen så er de der fremdeles jeg bruker ABP med mozilla. EDIT: fant det ut Endret 18. januar 2007 av fredblic Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Flere enn meg som sliter med denne i dag? Går over 7 sek med venting på denne ene serveren.... Slår på adblock for å ikke bli frustrert over "oldtime surfingen" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Like greit å bare bytte skin i oppsettet ditt. IPB-Classic erstatter hele reklamelinja med en "Invision power board"-logo. Da er jeg ikke innom ad1.hardware.no en eneste gang. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691248 Flere må klage i samme tråd, kanskje hw.no til slutt gidder å fikse dette. Endret 22. januar 2007 av Makky Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Tenkte på noe i den samme duren... men bruker firefox portable.. fins det en måte og få den insntalert der også? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Så at den digre reklamebanneren er borte nå. Gikk også fryktelig tregt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå