Gå til innhold

hvilke spill skal du kjøpe sammen med ps3 (launch)


boundishh

Anbefalte innlegg

Vet noen om det blir en splitscreen offline mod til Motorstorm?? Det er det ENESTE som skiller meg og spillet!  :(

8179279[/snapback]

Det er det som manglar for at eg skal kjøpe det òg. Det har vore hyppig nemnt, men slik eg har forstått det, slit dei med å få det til reint teknisk. Frå Gamespot:

While split-screen multiplayer remains off the cards because of technical issues, Evolution plans to appease the online community with a number of new modes, two of which we saw on our visit.

 

Dessverre. :( Håpar dei får det til til slutt.

 

Kay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet noen om det blir en splitscreen offline mod til Motorstorm?? Det er det ENESTE som skiller meg og spillet!  :(

8179279[/snapback]

Det er det som manglar for at eg skal kjøpe det òg. Det har vore hyppig nemnt, men slik eg har forstått det, slit dei med å få det til reint teknisk. Frå Gamespot:

While split-screen multiplayer remains off the cards because of technical issues, Evolution plans to appease the online community with a number of new modes, two of which we saw on our visit.

 

Dessverre. :( Håpar dei får det til til slutt.

 

Kay

8179402[/snapback]

 

Gidder du gi meg linken? :)

 

EDIT: Menmen, vi kan da spille mot hverandre online da Kay, eller hva? :cool:

Endret av latter17
Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt litt saker fra en bra butikk i Canada som sender gratis med Airmail. Ser at de har latterlig lave priser på PS3-spill nå. Kommer nok til å kjøpe noen spill derifra etter hvert, men gidder ikke å forhåndsbestille f.eks. Oblivion der, så kommer det først to uker etter at jeg har fått PS3.

7796661[/snapback]

Hvilke butikk snakker du om?

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt litt saker fra en bra butikk i Canada som sender gratis med Airmail. Ser at de har latterlig lave priser på PS3-spill nå. Kommer nok til å kjøpe noen spill derifra etter hvert, men gidder ikke å forhåndsbestille f.eks. Oblivion der, så kommer det først to uker etter at jeg har fått PS3.

7796661[/snapback]

Hvilke butikk snakker du om?

8185776[/snapback]

 

ikke dvdboxoffice.com vel?

 

 

Fine priser, men treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg levering

Lenke til kommentar

Som emnestarter spør om: hvilke spill skal du kjøpe med ps3?

 

Først skal jeg vente litt med å kjøpe ps3, til prisen har gått ned litt og så skal jeg kjøpe Assassins Creed.

+det neste hitman spillet(hvis det kommer noen fler, da...)

+masse kjørespill (med ratt og pedal, seff..)

Lenke til kommentar

Fikk med motorstorm i pakkeløsningen jeg hadde. Var på Siba. Å der var de ganske hyggelige. Selv om jeg fikk hentelapp på Motorstorm. Men det var en kul kis i kassen som ordnet oss med å sende melding når det kom. Så etter en god middag var det klart for å hente spillet. Hjem, spille i 10 min å reise på jobb. :cry:

 

Så har ikke testet konsollen stort enda. Har gjort litt. Sett litt film etc. Kingdom of H etc. Må si denne konsollen imponerer mer på flere punkter en 360.

 

Det som 360 har over PS3 nå er Anti alliasing. Ellers er de jevngode om ikke PS3 er bedre.

 

Har også kjøpt tekken. Takk gud for ekte valuta og ikke PS Points eller noe slikt piss! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Fikk med motorstorm i pakkeløsningen jeg hadde. Var på Siba. Å der var de ganske hyggelige. Selv om jeg fikk hentelapp på Motorstorm. Men det var en kul kis i kassen som ordnet oss med å sende melding når det kom. Så etter en god middag var det klart for å hente spillet. Hjem, spille i 10 min å reise på jobb.  :cry:

 

Så har ikke testet konsollen stort enda. Har gjort litt. Sett litt film etc. Kingdom of H etc. Må si denne konsollen imponerer mer på flere punkter en 360.

 

Det som 360 har over PS3 nå er Anti alliasing. Ellers er de jevngode om ikke PS3 er bedre.

 

Har også kjøpt tekken. Takk gud for ekte valuta og ikke PS Points eller noe slikt piss! :w00t:

8223180[/snapback]

 

 

Bah, for og si det mildt, Xbox360 og Wii har blitt knust av PS3. Var verdt å vente på PS3 ja :dribble: Skulle ønske GTA IV kunne komme nå ved release. Men men, er vel slik at når man venter på noe, så blir det bedre etter lenger tid det trenger :D Det gjelder GTA :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...