Gå til innhold

hvilke spill skal du kjøpe sammen med ps3 (launch)


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tar sikkert 1 måned eller 2 vil jeg tro.

7795867[/snapback]

Ikkje meir? Nice.

7796408[/snapback]

 

Ville ikke tatt dette estimatet for god fisk. Dette er ordlyden i pressemeldingen:

 

"One million PS3 units will be made available during the initial launch period and only the 60GB model would be available, with the 20GB model to follow later in the year dependent on demand."

 

Sony vil altså se an interessen for denne modellen før de tar en avgjørelse. Personlig tror jeg ikke 1-2 måneder er i nærheten av nok tid for Sony å samle inn info om behovet for denne modellen, samt produsere og shippe eventuelle konsoller til europa. Personlig tror jeg vi skal vente til godt utpå høsten før noe slikt i det hele tatt blir aktuelt, men det kan selvsagt være jeg tar feil. :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis noen vil kjøpe GENJI eller RESISTANCE for 300 kr each, så send meg en PM.

Har spilt igjennom 1 gang, diskene er i perfekt stand!

7796281[/snapback]

 

Selger du Resistance? Er det ikke noe å samle på etter å spilt det gjennom? Da mener jeg på onlinedelen

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Hvis noen vil kjøpe GENJI eller RESISTANCE for 300 kr each, så send meg en PM.

Har spilt igjennom 1 gang, diskene er i perfekt stand!

7796281[/snapback]

 

Selger du Resistance? Er det ikke noe å samle på etter å spilt det gjennom? Da mener jeg på onlinedelen

7796464[/snapback]

Glasset ditt er og forblir halvtomt når det gjelder PS3?

Lenke til kommentar
sikkert 599 og 649 tipper jeg. Elkjøp og lignende kjeder går kanskje lavere. Eller du kan gjør som meg å bestille spill fra usa eller canada. Blir da ca 360 kr plus frakt per spill.

7796590[/snapback]

 

Hvor er det man kjøper PS3 spill fra utlandet ? De er alle sonefri el ?

 

Jeg bruker Videgameplus.ca når jeg handler Xbox 360 spill noen ganger, så det funker greit å kjøpe ps3 spill defra også ?

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt litt saker fra en bra butikk i Canada som sender gratis med Airmail. Ser at de har latterlig lave priser på PS3-spill nå. Kommer nok til å kjøpe noen spill derifra etter hvert, men gidder ikke å forhåndsbestille f.eks. Oblivion der, så kommer det først to uker etter at jeg har fått PS3.

Endret av benyeah
Lenke til kommentar
Hvis noen vil kjøpe GENJI eller RESISTANCE for 300 kr each, så send meg en PM.

Har spilt igjennom 1 gang, diskene er i perfekt stand!

7796281[/snapback]

 

Selger du Resistance? Er det ikke noe å samle på etter å spilt det gjennom? Da mener jeg på onlinedelen

7796464[/snapback]

 

Resistance virket veldig bra online. Bedre enn de fleste 360 live titler jeg har prøvd. Men jeg spiller ikke så mye online. Jeg rusher som regel gjennom spill på EASY og selger de med en gang de er ferdige.

Ble ferdig med resistance i går natt, sinnsykt bra spill. Gir det 9.5/10

 

Har også laget en annen tråd her jeg skryter av spillet.

 

Jeg spiller heller aldri igjennom spill 2 ganger.

Lenke til kommentar

Høres bare litt merkelig ut at du begynner å selge PS3 spillene allerede nå. Er vel greit å ha noen spill til maskinen din, selv om du har spilt dem før. Mange har du?

 

Kjenner flere som skal ha en PS3 når den kommer, så jeg gleder meg til å teste den ut :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

@EssspeN:

 

Greit, etter å ha lest den uhemma skrytinga di i den andre tråden, har eg flytta Resistance opp til "rimeleg sikre"-kategorien. Eg hadde ikkje sett på tråden før, mest fordi eg ikkje er so veldig glad i FPS (gjekk vel lei ikkje so lenge etter Quake), og fordi eg ikkje likte Starship Troopers (kom aldri over dei absurd dårlege strategiane til jorda sine øvste militære leiarar). Men etter ei slik skildring, er det vanskeleg å ikkje bli frista. :)

 

Gledar meg til mars. :D

 

Kay

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...