kizzykazz Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hei! Eg har litt problem med å finne ut kva spelarane i Toppserien tener i året. Skal halde foredrag om damefotball og skal samanlikne kva menn og damer tener på fotball i Noreg. Så visst nokon har sider eller tal, så blir eg veldig fornøgd Endret 17. januar 2007 av kazzkizz Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tippeligaspillere tjener vel alt fra 300k til 5 mill, og det blir vel enda mer til neste år! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 tjener vel fra.. 70-80 tusen og oppover til flere millioner.. man må huske småklubbene dj_dark , det er fortsatt en del spillere som jobber på si for å klare å betale regningene. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ja, det er flere klubber med veldig små budsjett... Rosenborg, Brann, Viking og Enga er vel de med størst budsjett? visst jeg ikke har utelatt noen nåda... Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Meinte Toppserien for kvinner Menn er ikkje så vanskeleg å finne ut... FM eller lignande, så veit du det. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Ingen som veit? Vanskeleg å samanlikne menn og kvinner lønnsmessig utan å vite kva damene tener... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kanskje det funker å sende en mail til fotballforbundet, eller noen av toppklubbene... Kanskje de kan gi deg noen gjennomsnittstall? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 kakemonster7, eg sendte mail men fekk til svar at det er informasjon fotballforbundet ikkje kan gå ut med. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hmm.. De kunne ikke si noe snitt heller? Hva med å prøve å ta direkte kontakt med noen klubber da? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Har tatt kontakt med kjend fotballspelar i Toppserien, men ho var uinteressert . Ja, kan vel sende ein mail til ein klubb! Kolbotn svarer sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå