kaieks Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 For snart en måned siden sendte jeg inn en ekstern harddisk som kræsjet. Jeg fikk beskjed om å få en i retur. Dette er en LaCie disk som er sommer 2005 modell så jeg regnet selvfølgelig med at de ikke hadde den på lager så regna med det ville ta litt tid. Men nå har de altså utsatt fristen to ganger og jeg har venta oppmot 1 mnd og de har fortsatt ikke fått den på lager. Har jeg noen rettigheter, eller må jeg bare vente? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 For snart en måned siden sendte jeg inn en ekstern harddisk som kræsjet. Jeg fikk beskjed om å få en i retur. Dette er en LaCie disk som er sommer 2005 modell så jeg regnet selvfølgelig med at de ikke hadde den på lager så regna med det ville ta litt tid. Men nå har de altså utsatt fristen to ganger og jeg har venta oppmot 1 mnd og de har fortsatt ikke fått den på lager.Har jeg noen rettigheter, eller må jeg bare vente? 7745026[/snapback] jeg vil mene at du kan kreve heving pga urimelig lang ventetid. Personlig fikk jeg heving fra en butikk etter 2 uker, når det viste seg at de neppe kunne skaffe produktet før nesten 1 måned frem i tid. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Innen rimelig tid regnes som helt forskjellig av mange - men de fleste er enige i at når det passerer 1 måned så har det gått for lang tid, da har du krav på heving av kjøpet ditt. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det er ikke tilfeldigvis en av de Ethernet 250GB LaCie diskene? Min røyk, og Netshop har lettere problemer med å få dem inn på lager. Lenke til kommentar
kaieks Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Det er ikke tilfeldigvis en av de Ethernet 250GB LaCie diskene? Min røyk, og Netshop har lettere problemer med å få dem inn på lager. 7767180[/snapback] Helt rett! Mitt problem var hos MPX Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 For snart en måned siden sendte jeg inn en ekstern harddisk som kræsjet. Jeg fikk beskjed om å få en i retur. Dette er en LaCie disk som er sommer 2005 modell så jeg regnet selvfølgelig med at de ikke hadde den på lager så regna med det ville ta litt tid. Men nå har de altså utsatt fristen to ganger og jeg har venta oppmot 1 mnd og de har fortsatt ikke fått den på lager.Har jeg noen rettigheter, eller må jeg bare vente? 7745026[/snapback] De må da klare og finne en tilsvarenee disk eller en bedre. Du som kunde kan da vel ikke sitte og vente på at de skal få inn akkurat den samme varen. Vist de ikke har noe tilsvarene eller bedre, mener jeg at du har krav på pengene tilbake. Jeg hadde tatt en liten tlf til de. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå