Aalton Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Til informasjon har vi nå opprettet forumet; Musikkritikk. LINK Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har flytta over mesteparten av trådene som hører hjemme der. Ser dere tråder dere mener hører hjemme der, rapporter dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Bare å gratulere med dette, selv om jeg antagelig ikke kommer til å være der så mye Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det kan du begynne med Vi trenger flere tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
neadii Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hadde vært kult om dere laget et forum for bilder man har laget selv, i Photoshop f. eks. Men OnTopic, bra iniativ å lage et eget forum for musikk-kritikk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ynskjer du det, start ein eigen tråd i Tilbakemeldinger-forumet. Det finst eit forum for kritikk av fotografi (Digital foto og video --> Fotografering --> Bildekritikk). For tilbakemelding på PS-kreasjonar, bruk Visuell Kreativitet i Digital foto og video, anten i eigen tråd, eller i Kreativitetstråden. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Fint med et egent forum for dette. Sjekker ut nå Lenke til kommentar
Mit Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ja flott det, kan ikke si jeg har vært veldig aktiv i dette før, men kommer jeg over noe som er i riktig kategori for meg legger jeg gjerne igjenn en liten kommentar. Prøve og få med meg hva som skjer der nå framover. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Bra! Vi trenger flere brukere som kan gi tilbakemeldinger og gi ut låter der Lenke til kommentar
CrashFire2 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det er genialt at det er blitt opprettet . musikkritikk forum. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Dette hørtes veldig smart ut, til tross for at jeg ikke kommer til å bruke det så mye.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå