Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prosjekt Venus: Hjelp meg til en makeover

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Syns fortsatt gutter er ganske kompliserte jeg... :roll:  Veit liksom ikke helt hva dere vil ha..Men tusen takk for alle tipsene hittil da;D Veldig bra, veldig læringsrikt. Noe mere jeg burde vite?

7762946[/snapback]

Om det er noen trøst, så føler vi det akkurat andre veien også..

Dere jenter er umulig å skjønne seg på.

Så kanskje meningen er at man ikke skal skjønne seg på det motsatte kjønn, men føle seg fram til hva som er rett.. man må som regel gjøre flere feil for å gjøre en ting rett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er en ting her jeg syns er litt selvmotsignende...dere her sier at jåledukker ikke er noe attraktivt, men allikvel ser jeg at det er de typiske "bærte" jentene som får mest oppmerksomhet fra gutter, ihvertfall gutter i min aldersgruppe (15-18). Hvorfor er det slik da? :blush:

Lenke til kommentar
Men det er en ting her jeg syns er litt selvmotsignende...dere her sier at jåledukker ikke er noe attraktivt, men allikvel ser jeg at det er de typiske "bærte" jentene som får mest oppmerksomhet fra gutter, ihvertfall gutter i min aldersgruppe (15-18). Hvorfor er det slik da? :blush:

7764103[/snapback]

Tja, umodne gutter for eksempel, gutter som er ute etter one night stand f.eks.. De går etter bærte jentene, de er mest desp.. Slik tolker jeg det..

Lenke til kommentar
Problemet mitt er at gutter for det meste ender opp som venner for meg..

Gutter på din alder ikke nødvendigvis veldig rutinerte, så hvis du ikke kommer noen vei med 'hard to get', må du kanskje vise litt mer interesse. Ikke vær desperat, men prøv å holde på oppmerksomheten hans. Da bør han skjønne at du er interessert.

Hvis kjemien er der og dere ender opp i et stille hjørne for å snakke sammen, så er en av dere nødt til å ta initativ til å tafse/stryke litt -- ellers ender dere bare opp som venner.

Bør helst være ham, men han har alt 'vunnet deg', så du trenger ikke være avvisende lenger. Bare ikke vær så drøy at du (eller han!) blir flau etterpå og ikke tør å møtes igjen.

Lenke til kommentar

7764103[/snapback]

Ta godt vare på utseendet ditt, og ikke pakk deg inn i alt for mye klær. Men bare gjør oss den tjensten av du ikke bruker så mye brunkrem at folk tror du skifter hudfarge, eller bruk så mye sminke at man skulle tro du hadde vært i slosskamp. Å ta vare på utseendet, både gjennom trening, hudrens, sminke og denslags er ikke dumt. Å overdrive er dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...