Heilage Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Men hvordan stil liker dere på jenter da? Takk for alle svar 7751750[/snapback] Det kan variere,alle kler ikke det samme. Men olabukser er som regel fint, med passe stramme klær. Gjerne ting som matcher litt, og litt stilig. Skjerf er pent. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tenker alltid på stilen. Før. Så glemmer jeg det hele når det kommer til stykket; Dvs. så lenge jenta ikke kler seg som er polsk prostituert eller er zuper-gother så klarer jeg meg om jeg liker jenta. Og slik er det for de fleste: Nøytralt og normalt holder i lange baner for de fleste. Iallefall langt nok til at de blir interessert. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 -Hvordan tiltrekker jeg gutter uten å se ut som en jåledukke? -Hva ser gutter etter, hva liker dere/liker ikke? (seriøse svar, please) -Hvordan bør jeg ikke oppføre meg foran gutter? 7744610[/snapback] Dette finnes det (nesten) like mange svar på som det finnes gutter, så det eneste jeg kan gi deg er egentlig min personlige mening. Here goes: På det første punktet, så er jeg glad i jenter som ikke sminker seg mye. Diskre og elegant er stikkordene fra meg her. Smiling er nevnt før her, og det er veldig viktig. Humør og glimt i øyet er et stort pluss, og det er greit å kunne sende akkurat nok info med øynene - et blikk kan formidle så mangt, og noen vet virkelig hvordan de flørter eller forfører med øynene som 'våpen'. Ikke vær redd for øyekontakt i hvert fall. Det finnes de som synes sjenanse er søtt, men det finnes grenser. Jeg ser ikke etter jenta somstår stille i en krok, så er det en samtale på gang, må du delta. - Å se etter jenter er som å se etter en ny genser. Man vet man har funnet den rette når man har funnet den. Litt gjentakelse fra første punkt - ikke vær for beskjeden, oversminket e.l., smil, husk øyekonttakt. Tusenfryds geniale kundestrategi kan brukes: Hei->Smil->Øyekontakt. Jeg ser etter ei jente som er søt. (Ikke noen budeie, men trenger absolutt ikke være glamourmodell heller.) Personlighet er viktig, hverken hore eller madonne. Det gjenspeiler seg gjerne i klesstilen. Kjedelige klær er et minus, men det er absolutt mulig å dra den for langt. Hvis du trener mye er det sikkert ikke mye å utsette på kroppen din, og litt tettsittende plagg funker sikkert bra uten å ende opp som deformerte pølseskinn, slik de gjør på noen. -Hva du ikke bør gjøre? Raping og fising er vel generelle turnoffs. Ellers er det viktigste å slappe av, og ikke vær kunstig. Det merker man fort etter hvert, og det tyder jo ikke på bra selvbilde. Ta det som kommer. Det høres jo ut som om du har et greit utgangspunkt, så det går sikkert greit å få en stakkar på kroken. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det finnes ett fasitsvar på dette med stil, og det er bare ett og ingen flere. Det inneholder disse punktene. * Du liker stilen selv. * Du føler deg konfortabel med den. Se rundt deg, se etter noen jenter du mener ville hatt draget på gutta. Spør deg selv, hva gjør hun slik at gutter er ville etter henne? Se på kroppsspråk, klesstil og hvordan hun snakker, osv. Den eneste grunnen til at folk blir usikker på seg selv, er fordi de ikke ser ut til andre og tar inspirasjon. Du kan klare hva du vil, hvor du vil, bare du vet selv at du kommer til å klare det. Tilbake på stilen. Det som teller her er at du føler deg komfortabel med det du går i. Ikke fysisk konfortabel nødvendigvis, men psykisk konfortabel. Du vet hvordan det er når du ikke tørr å vise deg blant folk, pga. en dårlig dag... Hvis du har selvtillit og er konfortabel med den stiler du selv kjører, så utstråler dette hundre ganger så mye positivt som noen klesstil kan gjøre alene. Jeg skal love deg du får draget hvis du finner deg selv og lærer deg selv bedre å kjenne. Det yttre har så lite å si. Resultatet av et "styggt" utseende er lang oftere dårlig selvtillit enn det er med pene jenter. Du finner også utrolig pene jenter som ikke har selvtillit, og folk legger ikke en gang merke til de. Det er så utrolig merkelig når du snakker til en jente som er så utrolig pen på utsiden, og du finner ut at hun har den minste selvtilliten i manns historie. Selv før hun åpner munnen mister du all interesse for henne. Menn ser mye mer på de visuelle sidene av damer når de skal velge en partner, enn hva damer gjør. Det er ikke noe å legge sjul på. De som sier noe annet lyger. Det er naturlig for menn! (Basta, for de som ikke er så rask.). Et pent yttre betyr gode gener og evolusjon. På en annen side, glimt i øye, utstråling og personlighet er en visuell ting: * Du utstråler hva/hvem du er. * Er du ikke tilfreds med deg selv - dette skinner det lang vei av. Sånn. Når du har lest og forstått alt dette. Les det flere ganger om du må. Så kan du gå videre på dette temaet om klesstil. Her er mine småtips. Velg elegante klær. Klær som gjerne fremhever kvinnelige former (bryster, rompe, hofter, osv. Jeg tipper bakenden er veldig populær blant de fleste menn) men uten å være billig. (Veldig viktig) Ikke velg farger som skriker oppmerksomhet, men heller ikke vær ensfarget. Hvit og svar kan brukes, men aldri bare en farge om gangen. Dvs. Hvis du har en hvit bukse, så velger du en farge som gir kontraster. Jenter er generelt veldig flinke med farger, i forhold til oss menn. Spør veninner om tips. De har så mye mer peiling enn oss menn. Det har seg sånn. At når vi menn, utenom 1% av Norge(De metrofile, og andre som har peiling), så vet vi hva vi vil ha når vi ser det. Og kun når vi ser det. Jenter på en annen side vet hva som er bra og kan visualisere f.eks hvordan farger passer sammen mye lettere. Jenter bruker følelser når de velger klær. Rød f.eks er ofte begjær, hvit er kaldt, gult er rolig/vennlig, osv. Lilla er en veldig god farge, blander alle mulige følelser. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Dette blir vel kanskje veldig individuelt da det er tydelig at folk her blir tiltrukket av forskjellige ting. Jeg for min del liker jenter som er veldig happy, smiler osv. Jeg bryr meg ikke så mye om utseende bare de er over en viss terskel, som jeg har oppdaget er ganske lav, For med en gang jeg begynner å like dem, blir de plutselig mye penere. [...] Nå skal det sies at det skal lite til før jeg blir "betatt".. Vet ikke hvordan det er med dere andre gutter...? 7749935[/snapback] Dette kunne jeg rett og slett ha skrevet selv; er helt enig i alt Ozwald skriver. Vanskelig å gi konkrete råd. Høres ut som trådstarter er på stødig kurs allerede. Jeg tror hennes egen bevissthet om situasjonen vil føre til de "nødvendige" endringer uten at hun egentlig trenger å tenke så mye på det hele tiden. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 -Hvordan tiltrekker jeg gutter uten å se ut som en jåledukke? -Hva ser gutter etter, hva liker dere/liker ikke? (seriøse svar, please) -Hvordan bør jeg ikke oppføre meg foran gutter? 7744610[/snapback] Jåledukker er ikke så veldig tiltrekkende. En jente med god selvtillit og bra humør er kos Jeg liker faktisk brunetter, jenter som er litt trente og har litt form, jenter som smiler mye som er hyggelige. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Smiler med måte da... Av og til blir man creepet litt ut av de som smiler som en psykopat hver gang du møter de. Jeg er enig med alle sammen i denne tråden. Tror du kan komme langt med hva våre forumvenner har skrevet. Lykke til! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nå har ikke jeg lest igjennom alle postene her, men kommer med noen tips allikevel. Klær og variasjon? På meg som gutt, like fullt på jenter, er bukser noe _jeg_ mener man ikke trenger så mye av, om man kan variere med ting på overkroppen, det være seg hatter, topper, gensere, tskjorter, armbånd osv. I tillegg til sko. Sminke? Haha, jeg veit hva jeg liker, iallfall, og det er moderat mengde på den måten at man ikke ser blass ut, men allikevel "umulig" å se at du har på sminke. Du sier "gutter" som om vi skulle være en gruppe med samme begjær og ønsker, sånn er det dessverre/heldigvis ikke. Hva slags type gutter liker du, hva misliker du sterkt, og "draget" som i flørt på fest, eller mulighet for å klare å få til no mer med en kar? Er en del som kan fylles ut av detaljer, ja. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Men hvordan stil liker dere på jenter da? Takk for alle svar 7751750[/snapback] Jeg liker jenter som har en femin stil. Da tenker jeg classy med mange klassiske plagg. Jenter som bare går med nøytrale klær eller har en veldig guttete stil er ikke sexy for meg. Litt sminke er bra, men man må klare å kjenne igjen jenta uten sminke. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Joda;D Takk for alle svar, nok en gang Har forøvirg også tatt meg en titt innom 'Hva syns du er sexy' (eller noe lignende) og plukket opp noe der ogs;) Hva er de verste uvanene jenter kan ha syns du/dere? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hva er de verste uvanene jenter kan ha syns du/dere? 7757650[/snapback] Den verste uvanen sitter alle jenter med. Gir uklare beskjeder og signaler. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Den verste uvanen sitter alle jenter med. Gir uklare beskjeder og signaler. 7757688[/snapback] Det er slik de er skapt, Marrley - det er ikke en uvane, det er en genfeil. Ellers: Legge ord i munnen på folk, beskylde noen for noe (helt vilt), smatte høylydt med tyggis, og la dårlig humør gå ut over noen som ikke har skylden for det. Den siste der er kanskje også medfødt.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Dama til en kamerat av meg er fan av "the silent treatment". ganske irriterende egentlig. hvis hun blir irritert av noe kan det gå timesvis hvor hun ikke sier noe i det hele tatt omtrent. hadde kanskje vært litt enklere om hun hadde sagt noe, prøvd å forklare hva problemet er Endret 19. januar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Den verste uvanen sitter alle jenter med. Gir uklare beskjeder og signaler. 7757688[/snapback] Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Simply put: Menn er ikke tankelesere Lenke til kommentar
Gjest JenteFraAkershus -Trådstarter Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Syns fortsatt gutter er ganske kompliserte jeg... Veit liksom ikke helt hva dere vil ha..Men tusen takk for alle tipsene hittil da;D Veldig bra, veldig læringsrikt. Noe mere jeg burde vite? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Alt. Men det er jo kjeldelig å ha fasiten. Lykke til. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Syns fortsatt gutter er ganske kompliserte jeg... Veit liksom ikke helt hva dere vil ha..Men tusen takk for alle tipsene hittil da;D Veldig bra, veldig læringsrikt. Noe mere jeg burde vite? 7762946[/snapback] Vi er alle forskjellige. Og mange av oss liker faktisk personlighet. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Vel, som alle andre kan jeg bare svare for meg selv her. Nå har jeg ikke allverden av erfaringer med jenter heller. men kan jo prøve meg fordet.. Den som sier at utesende ikke betyr en dritt tar grundig feil. For utseende er en del av førsteintrykket til en person, og folk er jo forskjellige. Så for min del kan en jente være vanvittig fin, mens kameraten min ikke deler samme oppfatning. Så utseende teller kanskje de 3-4 første sekundene idet man får øye på den personen, etter det er det personligheten som teller mest. Det gjelder kanskje å finne sin egen stil, å skulle se på andre hvordan de kler seg og så tro at det er formelen til suksess fungerer veldig dårlig som oftest. Og det verste jeg vet er fulle jenter som ikke kalrer å styre seg selv, som drikker for at alle andre gjør det, vær modig å ta dine egne standpunkt, ikke gjør ting bare fordi at andre gjør det. For da skiller du deg mye bedre ut på f.eks fester og kanskje håpe på at det finnes gutter som deler samme oppfatning som deg. Og det er det som ville tiltrukket meg iallefall. Og når det kommer til klesveien, kle deg skikkelig.. Selv liker jeg å kle meg ordentlig når jeg skal ut. Nå er jeg ikke noen moteskpert akkurat og kan si det hva du skal ha på deg.. men en jente som er pent antrukket og som kanskje skiller seg litt ut ifra alle miz sixty buksene som desverre alt for mange bruker og som ser aalt for trang ut.. Og hvordan du ikke bør oppføre deg, la vær å klå på alt og alle.. da kommer du en lang vei Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Syns fortsatt gutter er ganske kompliserte jeg... Veit liksom ikke helt hva dere vil ha.. 7762946[/snapback] Du kan ta utgangspunkt i at ganske mange vil ha akkurat deg. Du bare må ikke sende ut så mange rare signaler som sier så mye forskjellig, så fort en gutt begynner å komme litt nærmere deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå