Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Logitech QuickCam + Counter-Strike blir klikk

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg fikk et Logitech QuickCam Pro (jeg har ikke det nøyaktige navnet, da alt er fjernet fra maskinen, og det står ikke på selve kameraet).

Vel, kameraet er råkult og virker uten problemer (kameraet anbefales!). Problemet er at når jeg har installert QuickCam-programvaren som man må ha for å legge ting på seg selv, face-tracking osv., så lagger det noe sjukt i CS.

Jeg kan ikke spille 1.6 på 640x480 med alt på low en gang :dontgetit:

Vel, jeg er sikker på at det er kameraet. For første gang jeg fikk problemet kjørte jeg systemgjenoppretting, og da forsvant det. Når jeg så installerte QuickCam kom problemet tilbake. Jeg fjernet QuickCam, og problemet er nå borte.

Men da kan jeg ikke bruke webkameraet :(

Så, vet noen om hva jeg kan gjøre? Jeg prøvde å ikke la QuickCam starte ved oppstart, reboote, spille. Lagg :( Fjernet alt av logitech-prosesser (har en mus), men ingenting virket.

Så, noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du sier Lag, mener du at du har mye ping (ms) eller at du har FPS drop? Jeg vet ikke hvorfor du får FPS drop, hvis det er det du mener, men ping, det kan være pga. at du av en eller annen grunn streamer video ut fra PCen din, som bruker en god del av ut-linjen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...