Wolverin Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Et lite dilemma i access. Dersom to felter har verdi, et datofelt og et klokkelsett felt og posten er lagret, så skal 70% av feltene på skjema låses. Hvordan kan jeg få access til å sjekke om posten er blitt lagret? Det autolagres ved å endre post eller å lukke skjema, men dette skal også registerers som en lagring. Noen tips?? Lenke til kommentar
ravika Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvis posten ikke har blitt lagret da regnes vel posten som dirty, hvis jeg ikke tar feil. Da blir det vel noe ala: If Me.Dirty Then... Lenke til kommentar
Wolverin Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Hvis posten ikke har blitt lagret da regnes vel posten som dirty, hvis jeg ikke tar feil.Da blir det vel noe ala: If Me.Dirty Then... 7751272[/snapback] Jøss, den koden ville jeg aldri kommet på selv, det er helt sikkert. Det må testes Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 "Jeg er en skitten liten pike..." ( ) (sorry folx, jeg måtte bare... ) Lenke til kommentar
Wolverin Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 "Jeg er en skitten liten pike..." ( ) (sorry folx, jeg måtte bare... ) 7755693[/snapback] Fant ikke noe på den url jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå