Arinomi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvordan i helvete greide jeg å få 56% på Alfred Hitchcock og Meg Ryan? 70% på Christian Bautista Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Nei, nå ble jeg nesten litt støtt. Fikk opp disse: Joschka Fischer (fyren må da være 40 år eldre enn meg!) Carl Lewis (Hjelp, han ligner da virkelig ikke) Eugene Levy (Nok en altfor gammel type) Joaquin Phoenix (Beste til nå i hvertfall) Alfred Hitchcock (Fyren må være minst 70) Howard Shore (Ærlig talt, jeg er faktisk 18, ikke 80) Shahruhk Khan (Aldri hørt om denne fyren før) Vin Diesel (Denne er jeg stolt over ) Skal prøve igjen med et annet bilde, for dette var rimelig nedslående. EDIT: Prøvde igjen med et nytt bilde, ble Chuck Norris og Al Pacino, godt fornøyd nå Endret 18. januar 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
valentino Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Prøvde med 2 forskjellige bilder. Ligner visst en del på Oded Fehr på begge bildene, men det ser jeg at de fleste andre også gjør. Kan som en kuriositet også fortelle at jeg ligner 62% på Hillary Clinton på det ene bildet. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 For å være heelt ærlig nå, ligner jeg Brad Pitt.. Helt ærlig.. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jeg ligner vist 78% på Jared Padalecki Og 73% på Ashlee Simpson Endret 18. januar 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Fant et bilde som funka, resten fant ingen som matcha. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Fant et bilde som funka, resten fant ingen som matcha. 7754164[/snapback] Jeg er gutt, og fikk 7 av 8 til å være damer... Sikkert kult å ligne på Keira Nightley og Beyonce, men ikke når man er 22 år gammel gutt Og manne var Tim Curry! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå