Gaston Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Leste en artikkel på dagbladet for leenge sida, men fant linken nå i mine bokmerker. Meningen er å laste opp et bilde av seg selv så vil datamaskinen finne ut hvem du ligner på. Sjekk hvem du ligner på Gratis registrering må du også gjøre, men det er fort gjort... Jeg lignet på Patrick Dempsey og Tom Welling tydligvis mest.., men det forandrer seg fra bilde til bilde. Lignet på Gael Garcia Bernal opptil flere ganger.. vet ikke hvem det er en gang.. Fet faktisk... det var noen jeg ikke lignet nooe på... som f.eks Barbara Streisand. Det må sies at det var fra ho var ung, men herregud... :!: Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 gidder ikke ta testen, men har fått høre at jeg ligner på Sandy Cohen i the O.C. Husker ikke hva skuespilleren heter da. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Folk sier jeg lignet på Sondre Lerche før da jeg hadde langt hår, og nå med mitt fine korte hår har jeg hørt flrere ganger at jeg ligner på han fine i One Three Hill, nå vet jeg ikke helt hvem det er, da...sånn siden jeg aldri har sett på One Three Hill, satser bare på at han virkelig er fin. I følge testen ligner jeg på Robert Duvall og Bob Dylan. Vet ikke om det er positivt eller negativt, jeg...men Robert Duvall så liksom litt gammel ut på bildet. Edit: Tok greien med et nytt bilde, og der kom faktisk Sondre Lerche opp, i tillegg til Cole Porter og Hugh Grant. Endret 17. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Orker ikke registrere meg, men hørt at jeg ligner heftig på Heath Ledger. Og han er jo sexy Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Tok et grimase bildet og det endte med at jeg ligner på: 76% Chistina Ricci 61% Angelina Jolie 60% Heike Drechsler 59% Topher Grace 58% Charles de Gaulle 57% Robert Plant 56% George R. R. Martin 55% Helen Hunt 55% Leslie Nielsen 55% Tyler Hamilton Dette er bildet av meg: Det var bare nesa som ble gjenkjent XD Endret 17. januar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Forrige gang klarte den å få med seg at jeg var kvinne, og følgelig oppnå score på 60-70% på diverse modeller etc. Nå påstår den følgende: Cillian Murhpy, 80% Michael Owen, 78% M. Shadows, 76% Bam Margera, 76% (Altså ligner jeg kun 10% mer på Murphy enn jeg ligner Alley Bagett? :! Nå skal det sies at alle ansiktene jeg ble sammenlignet med, var i eksakt samme positur. Endret 17. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 1 forsøk: Ryo Nishikido 2 forsøk: Burt Reynolds 3 forsøk: Christina Aguilera! 4 forsøk: Gareth Gates! Tror ikke jeg kan leve med denne skammen.... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Amanda Peet? Rosalind Franklin? Joel Madden? Scarlett Johanson? Oded Fehr? David Arquette? Chad Michael Murray? Courtney Love? Demi Moore? Warren Beatty? Nå vurderer jeg alvorlig plastisk kirurgi. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Oded Fehr (who?) 74% Halle Berry 71% Mika Häkkinen 67% :!: Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Oded Fehr (who?) 74% 7745865[/snapback] En fyr som spilte en arabisk terrorist i serien "Sleeper Cell" som gikk på NRK1 i sommer. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Oded Fehr (who?) 74% 7745865[/snapback] En fyr som spilte en arabisk terrorist i serien "Sleeper Cell" som gikk på NRK1 i sommer. 7746023[/snapback] Serien ingen så? Jeg ligna visst på Josh Groban og Alice Cooper. Fornøyd med det, jeg. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ronan Keeting og Jude Law blant annet^^ Kjæresten min fikk Jessica Alba da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Serien ingen så? 7746440[/snapback] Jeg så den. Jeg ligner på Jared Leto, mer er det ikke å si om den saken. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Amanda Peet?Rosalind Franklin? Joel Madden? Scarlett Johanson? Oded Fehr? David Arquette? Chad Michael Murray? Courtney Love? Demi Moore? Warren Beatty? Nå vurderer jeg alvorlig plastisk kirurgi. 7745710[/snapback] Oded Fehr eier jo! Oded Fehr (who?) 74%Halle Berry 71% Mika Häkkinen 67% :!: 7745865[/snapback] Oded Fehr er en fyr som spiller Zankou i Charmed Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg ligner på trommisen i Vazelina bilopphøggers. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er visst en liten Gene Simmons/Travis Barker Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er ikke veldig lenge siden det ble opprettet en tråd om akuratt samme emnet. Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har fått høre at jeg ligner på luke skywalker, iallefall når håret er litt langt Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har fått høre at jeg ligner på luke skywalker, iallefall når håret er litt langt 7748692[/snapback] Få se bilde av deg! Jeg fikk Michael Ballack flest ganger når jeg prøvde forskjellige bilder, men på et skikkelig rart bilde av meg selv fikk jeg også Kjell Magne Bondevik! Tror også jeg har babyface, ligner på Cameron Bright, en liten shitkid som jeg selv husker fra Thank you for smoking. Ikke artig. På samme bildet fikk jeg 58% Med Adriana Lima. Er jeg virkelig så feminin? Får alltid en eller flere fra Japan, siden jeg har litt smale øyne.. Ikke bra detta. Håpet jeg skulle være litt mer macho Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jeg ligner visst på Josh Harnett. Tror jeg har sett en del bilder av han på rommet til søsteren min, hjelp. Edit: Pete Doherty på andre forsøk. =D Endret 18. januar 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå