Gå til innhold

Annbefaling av Server (Med modne spillere)


Anbefalte innlegg

Det du sier der var hva jeg ville komme bort fra.

Var lei av å tilbringe tiden min i et spill med å løpe rundt i STV som ghost under lvl.

Fant det lite givende. Samme med å bli drept da man var i kamp med mobs, så kom noen og drepte meg bare for faenskap.

Vel, jeg er ikke en person som liker å ødelgge og gjøre faenskap for andre.

Siden det er et mere mature miljø på RP PVE servere, er jeg kanskje for voksen av meg til pvp miljøer.

7748251[/snapback]

 

Såklart det er jo alt etter hva man liker å det var et slit i STV å vil fremdeles være det, jeg formin del liker pvp bedre enn pve for jeg synes ikke jeg får noe utav pve, var sikkert 40ganger i bwl og fikk kun 2 items, mens i pvp så kan jeg få items hver uke :yes:

 

Men RP servere ble jo laget for folk som vil ta spillet litt mer seriøst og spille ilag med "vettige" folk

Endret av MaSo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for å si en ting!

 

Modne spillere finns kun i spill som Guildwars, Star Wars Galaxies, LOTRO, Age Of Conan når det kommer ut osv!

 

WoW er en type spill som er mulig å spille for alle fordi det ikke krever noe av spilleren selv.

 

Derfor har man DRITTUNGER i spill som WoW.!

Lenke til kommentar

pvp bedre enn pve for jeg synes ikke jeg får noe utav pve, var sikkert 40ganger i bwl og fikk kun 2 items, mens i pvp så kan jeg få items hver uke :yes:

 

Men RP servere ble jo laget for folk som vil ta spillet litt mer seriøst og spille ilag med "vettige" folk

 

Hehe ja, jeg også liker pvp. Fordelen er at jeg kan gjøre pvp da jeg selv har lyst, ikke da jeg er ute og quester for eksempel. Er helt enig med deg at pvp gir mer utbytte gearmessig enn et raid. Enda en fordel er jo at du kan gjøre pvp når du vil, ikke til fastsatte raidtider for eks.

Pvp er slett ikke umulig å få til på pve server heller. Brukte ikke lange tiden på å skaffe meg 2 deler FM og GM main, og offhand til magen.

 

Miljøet er perfekt på Moonglade. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Tarren Mill ja, spiller du Horde?

Har to kompiser som spiller på Horde der. Dem spiller i Trial and Error.

Gamle spillere fra Burning Legion som meg.

 

Joda, det er spennende med å kunne bli angrepet hele tiden. Problemet er at det er så mange honourless spillere som angriper deg feigt. Gjerne da du er i kamp og har minimalt med hp igjen.

Lenke til kommentar
for å si en ting!

 

Modne spillere finns kun i spill som Guildwars, Star Wars Galaxies, LOTRO, Age Of Conan når det kommer ut osv!

 

WoW er en type spill som er mulig å spille for alle fordi det ikke krever noe av spilleren selv.

 

Derfor har man DRITTUNGER i spill som WoW.!

7748462[/snapback]

 

 

Ehm, der jeg fant FLEST drittunger var i Guild Wars. Der behøver man ikke betale for å spille, så alle småunger som ikke har nok penger kan spille gratis. Aldersgruppen i WoW er mer variert. Det finnes folk fra 11 til 40+ år, og de fleste ligger rundt 17 til 25 år.

 

On topic:

Sylvanas er en ganske bra server, som jeg synes, ikke har alt for mange småunger. Det er bra pvp, godt befolket osv. Men den er kanskje alt for full.

Endret av Snagaaa
Lenke til kommentar
for å si en ting!

 

Modne spillere finns kun i spill som Guildwars, Star Wars Galaxies, LOTRO, Age Of Conan når det kommer ut osv!

 

WoW er en type spill som er mulig å spille for alle fordi det ikke krever noe av spilleren selv.

 

Derfor har man DRITTUNGER i spill som WoW.!

7748462[/snapback]

Angående LOTRO så har jeg mine tvil, det blir nok enda mer mainstream enn WoW med tanke på bakgrunnen, Age of Conan er vel ikke inne i betaperioden en gang (?), og det virker ikke som om du har prøvd noen av delene.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Var bare en rask tur innom, ble for mye folk på en gang, så jeg rerolla blood elf for å se Silvermoon...

7746716[/snapback]

Ok, om du ser en orc rogue ved navn Chiba der inne på peninsulaen, må du hilse på. Hun hilser blidt tilbake. Navnet på din char?

7747232[/snapback]

 

på hvilken server? :p Jeg starta på The Sha'tar...

7747426[/snapback]

Scarshield Legion, Shattrath er mitt nye hjem :)

 

Edit: Mye kule folk på serveren. Er på snakkis med lead-designeren i Battlefield 2142 blant annet. Generelt lite 1337 speek på høyere levels. Vi mobber kidsa litt da :whistle:

 

Lite RP desverre, men join en bra RP guild, så får du det og. Anbefales for modne spillere.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Vil anbefalle Argent Dawn (eller en annen server). RP reglene skremmer unna noen leetkids og det virker som gjennomsnitts alderen er høyere. Det er selvsagt "omfgzlolz0rz l2p" folk på serveren men virker som mindre enn på PvP servere. AD er også sett på som en av de bere serverne i sin battle group.

 

Mange tenker "jeg vil ikke rolle på RP server fordi jeg må RP'e". Nei, så lenge du følger reglene som kort sagt er ingen OOC i /s og /y så kan du snakke om hva du vil på andre "kanaler".

 

Vet om mange raidere som rolla på AD akkurat for å slippe unna leetkids.

 

Send meg en PM hvis det er noe mer jeg kan hjelpe med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg er ganske imponert over folka jeg har møtt til nå på Shattered Halls, overraskende mange virker oppegående selv om General kan være pain til tider (som på enhver annen server).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...