Obadele Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Kjøpte meg laptop på Coop Prix i des.06. Medion AMD Turion 64 Mobile MK-36. Det sitter to stk minnebrikker i den, 2x 256 mb (PC2-4200S-444) Har tenkt å kjøpe mer minne, mest sannsynlig to nye brikker - men har ikke peiling på hva som passer - eller hva bokstavene over betyr.. Har bare fått høre at jeg vil bli mye mer fornøyd med denne maskinen dersom jeg har 1gb eller mer.. Noen som har noen fornuftige forslag/ kan hjelpe meg med å finne hva jeg trenger?? *** Er det mulig å sette inn et par gamle Kingston brikker (2x 512mb) 333mhz som jeg har fra den gamle maskinen (Intel Pentium M 1.7Ghz)? Endret 17. januar 2007 av Obadele Lenke til kommentar
MRTee Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg har fått et oppdrag å oppgradere minne til to slike maskiner, så jeg handlet inn to stk. Corsair Value 1024Mb DDR2 SO-Dimm brikker, med det resultat at maskinene ikke vil starte. Testet brikkene på en annen maskin, og de fungrere utmerket. Kan feilen være at de nye brikkene er PC5300? Jeg trodde at brikkene ville klokke seg automatisk ned, men jeg kan jo ta feil.. Obadele: Maskinen skal ha DDR2 SO-Dimm, så et par vanlige DDR PC2700 vil nok ikke virke nei... Edit: Skriveleif.. Endret 1. mars 2007 av MRTee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå