Rex_Rodney Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hei.. prøvde meg og se tv på mobilen her om dagen, prøvde først med 3g på, da fikk jeg beskjed om at : "Tilkoblingen er brutt, kontroller innstillingene.. Kontakt operatørern hvis problemet vedvarer" Og prøvde med vanlig gsm nett, da funket det med hakket noe veldig... hva gjør jeg galt ? Er en SE K800I med Tele2 Abbo Endret 22. januar 2007 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Ok...... ingen? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du sier ingen ting om teleofonmerke og -type, du sier heller ingen ting om operatør. Dette er, som du sikkert skjønner, helt avgjørende for at du skal kunne få hjelp! Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Du sier ingen ting om teleofonmerke og -type, du sier heller ingen ting om operatør. Dette er, som du sikkert skjønner, helt avgjørende for at du skal kunne få hjelp! 7776391[/snapback] Ahh, glemte visst det Er en SE K800I med Tele2 abbo... Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde du 3G dekning der du var? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Hadde du 3G dekning der du var? 7986699[/snapback] Ja.... Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei.. prøvde meg og se tv på mobilen her om dagen, prøvde først med 3g på, da fikk jeg beskjed om at : "Tilkoblingen er brutt, kontroller innstillingene.. Kontakt operatørern hvis problemet vedvarer" Og prøvde med vanlig gsm nett, da funket det med hakket noe veldig... hva gjør jeg galt ? Er en SE K800I med Tele2 Abbo 7744193[/snapback] Har du 3G SIMkort? Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du sier ingen ting om teleofonmerke og -type, du sier heller ingen ting om operatør. Dette er, som du sikkert skjønner, helt avgjørende for at du skal kunne få hjelp! 7776391[/snapback] Er det? Jeg mener siden det ikke er noen instillinger o.l for 3G, det skal jo bare være å ha 3G SIMkort og passe på at alt er OK på abonnement + dekning? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Du sier ingen ting om teleofonmerke og -type, du sier heller ingen ting om operatør. Dette er, som du sikkert skjønner, helt avgjørende for at du skal kunne få hjelp! 7776391[/snapback] Er det? Jeg mener siden det ikke er noen instillinger o.l for 3G, det skal jo bare være å ha 3G SIMkort og passe på at alt er OK på abonnement + dekning? 8039727[/snapback] Ja har sjekket signaler og alt flere ganger og prøvd og ringe videosamtale som funker hver gang... Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du sier ingen ting om teleofonmerke og -type, du sier heller ingen ting om operatør. Dette er, som du sikkert skjønner, helt avgjørende for at du skal kunne få hjelp! 7776391[/snapback] Er det? Jeg mener siden det ikke er noen instillinger o.l for 3G, det skal jo bare være å ha 3G SIMkort og passe på at alt er OK på abonnement + dekning? 8039727[/snapback] Ja har sjekket signaler og alt flere ganger og prøvd og ringe videosamtale som funker hver gang... 8041690[/snapback] Da synes jeg du skal ringe til din operatør, hadde samme problem helt til de restartet tjenesten for videotelefoni, da virket det etter bare ett par minutter! Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Du sier ingen ting om teleofonmerke og -type, du sier heller ingen ting om operatør. Dette er, som du sikkert skjønner, helt avgjørende for at du skal kunne få hjelp! 7776391[/snapback] Er det? Jeg mener siden det ikke er noen instillinger o.l for 3G, det skal jo bare være å ha 3G SIMkort og passe på at alt er OK på abonnement + dekning? 8039727[/snapback] Ja har sjekket signaler og alt flere ganger og prøvd og ringe videosamtale som funker hver gang... 8041690[/snapback] Da synes jeg du skal ringe til din operatør, hadde samme problem helt til de restartet tjenesten for videotelefoni, da virket det etter bare ett par minutter! 8066144[/snapback] Prøve det da, når dem restarter, sender dem innstillinger på nytt da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå