Gå til innhold

Legge til drivere på Windows 2000 installasjons cd'n.

rvenes

Anbefalte innlegg

Går det ann og legge til drivere som Windows skal laste under bootinga? Ser den laster diverse ting og tang for scsi kort og scsi floppy, men den har ikkje drivern for scsi kortet mitt. Eg har sett at Windows XP har den drivern.

Grunnen til dette er at det da blir enklere og installere Windows. Disketter er noke jeavla dritt synes eg for det er just ikkje altid dei virker. Eg veit kordan man installerer drivern med og trykke F6 ved installasjons starten av Win2k, men det er dette eg vil prøve og unngå, det er som sagt pga ein svert ustabil floppy, og floppyen er ikkje gammal, og diskettane eg har brukt er nye

eller ... Finnes det ting som kan erstatte A: For det er på A: den vil ha TXTSETUP.OEM fila, og derifra er det lista vidre. Kan eg kanskje lagre driverene på CD'n i ei anna mappe (Eg veit kordan eg lager ny bootbar Win2K cd, med andre mapper osv)

på cd'n. Det og ville vore ei bra løysing, for då kan ein editere og herje på som man vil sjølv på ei TXTSETUP.OEM på disketten. Eg har hatt problemar med A: stasjonen min at den ikkje vil lese filene. Og det er litt risky og satse på det!

Men tilbake til det eg starta med, finnes det noke som erstattar A: for godt? ZIP disk eller noko? Som blir A: så tidlig som ved rett etter bios?

For info om hk osv sjekk signatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...