gamerman Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hei Jeg skal kjøpe meg en Ixus 850 nå snart, har lest mye og mener den er det beste for mine behov. Men jeg lurer på, jeg leste i Testen på akam.no at røde øye ikke kan fjernes... På ixus800 kunne man ha en blitz som var non-red eyes. Dette finnes vel på dette kameraet også vel ? Takker for svar PS: Har noen også et lite klipp av hvordan filming kvaliteten er? Endret 17. januar 2007 av gamerman Lenke til kommentar
moho Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har denne funksjonen her også. Eneste er at det ikke er innebygget funksjon for å kunne fjerne røde øyne i ettertid, slik som feks HP har. Men dette er jo noe man kan gjøre på pc, noen versjoner av photoshop elements kan vel også gjøre dette automatisk dersom man legger inn bilder gjennom adobe kamera downloader.. Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 En annen mulighet er å bruke Picasa til å fjerne røde øyne, og det er helt gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå