Iris_L Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Heisann. Vil noen her være så vennlige å lage noen icon for meg? Jeg bruker pr. i dag disse gratis iconene nedenfor her, men jeg vil gjerne ha noe eget, produsert kun for siden jeg skal bruke dem på. Altså, det jeg i hovedsak trenger er noen icon like de over, bare i en egen stil Bruk gjerne blålige farger. Jeg setter også opp en liste for å gjøre det litt enklere: - Gjestebok icon - Bruker icon (icon med et lite hode eller menneske på) - Penn icon - Slette icon - Åpen hengelås icon - Bok icon - Hjerte icon Hvis det ikke er noen som kan gjøre dette gratis, så får vi diskutere en eventuell betaling. Enten i gratis bannervisninger eller i penger. Nå er ikke økonomien på topp for tiden, men er det penger som trengs så får jeg vel skrape sammen noe. Endret 17. januar 2007 av Iris_L Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du kan jo se om du kan bruke disse, samme bildene bare litt blåere: Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Tusen takk for bidrag Er det flere som vil prøve seg, så tar jeg i mot med glede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå